| کد خبر: 150155 |

موفقیت آمیز بودن دوره ممیزی اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در تطابق کامل با الزامات سازمانی و استاندارد بین المللی

نوراله عباسی معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از موفقیت آمیز بودن ممیزی ادواری اداره آموزش این اداره کل خبر داد.

تین نیوز

نورالله عباسی معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از موفقیت آمیز بودن ممیزی ادواری اداره آموزش این اداره کل خبر داد.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی انجام شده از یازدهم مهر ماه به مدت دو روز، ممیزی دوره ای اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان بر اساس استاندارد بین المللی ISO۱۰۰۱۵ توسط تیم ممیزان سازمان بنادر و دریانوری انجام گرفت.

وی افزود: اهتمام مجموعه آموزش در جهت اجرای صحیح و کامل نظام آموزشی کارکنان دولت در برگزاری دوره های کوتاه مدت بر اساس آخرین استاندارد های مرتبط روز بوده است.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تصریح کرد: انجام فعالیتهای نظارتی و پایشی در راستای تحقق اهداف مورد انتظار بسیار مؤثر و مفید است.

در ادامه صابری سرممیز تیم از برنامه ممیزی، اهداف و انتظارات آن مباحث کاربردی را مطرح و گزارش نتایج مشاهدات خویش و تیم همراه را از فعالیتهای انجام شده ارائه دادند که منجر به موفقیت آمیز بودن این دوره از ممیزی اداره آموزش در تطابق کامل با الزامات سازمانی و استاندارد بین المللی ISO۱۰۰۱۵ گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، این ممیزی با حضور نوراله عباسی، معاون طرح توسعه، افشین محمد پور، رئیس اداره آموزش و کارشناسان اداره آموزش اداره کل بنادرو دریانوردی استان گیلان صورت گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.