| کد خبر: 148603 |

عبداللهی مطرح کرد:

تمهیدات بندر امام‌خمینی برای اجرای سیاست‌های برنامه ششم توسعه

‌نشست مشترک مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و نمایندگان بانوان شاغل در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، با هدف اجرای شایسته سیاست‌های برنامه ششم توسعه و اهداف دولت دوازدهم در حوزه امور بانوان برگزار شد.

تین نیوز

‌نشست مشترک مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و نمایندگان بانوان شاغل در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، با هدف اجرای شایسته سیاست‌های برنامه ششم توسعه و اهداف دولت دوازدهم در حوزه امور بانوان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بندر امام خمینی، طی این نشست که اواخر شهریورماه سال جاری با حضور مشاور فرماندار شهرستان ماهشهر در امور بانوان، جمعی از اعضای شورای اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منعقد گردید، ضمن اشاره به اهداف دولت دوازدهم در حوزه بانوان جهت تعیین مسائل و مشکلات اجرایی برنامه های اجتماعی و رفاهی خانواده‌ها و بانوان و پیگیری از طریق مسئولین ذیربط تا رفع مشکلات آنها همچنین تبیین برنامه ششم توسعه در حوزه ی مذکور، مسائل مبتلابه بانوان شاغل و راهکارهای رفع آنها را مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عبداللهی با اشاره به این الزامات قانونی مصرح در اسناد بالادستی کشور و همچنین اهمیت جایگاه و نقش بانوان در جامعه، اولویت بخشی به حل مشکلات  آنان را یکی از عوامل مؤثر در نیل به اهداف  حامعه ی مطلوب اسلامی برشمرد.

وی در ادامه توجه و اهتمام به امور بانوان را یکی از شاخص‌های عملکردی  این اداره کل طی سال های متوالی برشمرده و افزود: با توجه به نقش مهم بانوان در خانواده و محل کار، می باید زمینه لازم برای تسهیل  ایفای نقش حیانی  آنان به طور همزمان فراهم آید.

همچنین طی این نشست موسوی، مدیرکل اموربانوان استانداری خوزستان از همکاری متداوم این اداره کل در اجرای سیاست‌های دولت در حوزه ی امور بانوان تشکر کرده و افزود: این اداره کل طی سال های متوالی از جمله دستگاه های اجرایی پیشگام  و نمونه  در اهتمام  به امور بانوان بوده است.

یادآور می شود نمایندگان بانوان شاغل که طی این نشست حضور داشتند، به تفصیل مشکلات مبتلابه خود را توضیح داده و پیشنهادهایی را برای یافتن راهکار مناسب برای حل آنها  ارائه نمودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.