| کد خبر: 148485 |

پیام تبریک مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به مناسبت« روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی»

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با صدور پیامی فرارسیدن 7 مهرماه « روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی» را به آتش‌نشانان جان برکف و پرتلاش تبریک گفت.

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با صدور پیامی فرارسیدن 7 مهرماه « روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی» را به آتش‌نشانان جان برکف و پرتلاش تبریک گفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، سیاوش رضوانی در این پیام آورده است:« روز آتش‌نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش های شبانه‌روزی آتش‌نشانان پر تلاش و ترویج گران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور می‌باشد .

روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت؛فرشته های نجاتی که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

اینجانب ضمن سپاسگزاری از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان خدوم و زحمتکش در جای جای میهن عزیزمان، بویژه آتش‌نشانان دریادل شاغل در بنادر نوشهر و فریدونکنار ، که با از خود گذشتگی و جسارت و شجاعت، برای نجات آسیب‌دیدگان تلاش می کنند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم عزیزمان همواره و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستند تبریک عرض نموده سلامتی یکایک آتش‌نشانان فداکار کشور را از درگاه خداوند بزرگ آرزومندم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.