| کد خبر: 146698 |

اجرای کامل زیر ساخت جامع ارتباطی در بندر امام خمینی(ره)

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از تکمیل مرحله دوم پروژه احداث زیرساخت جامع ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با بهره گیری از دانش، تجربه و توان فنی نیروهای داخلی در این بندر خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از تکمیل مرحله دوم پروژه احداث زیرساخت جامع ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با بهره گیری از دانش، تجربه و توان فنی نیروهای داخلی در این بندر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، محمد نظری - معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان- در خصوص اهمیت و ضرورت اجرای این پروژه، اظهار داشت: طی ادوار گذشته، اجرای پروژه های متعدد حفاری در سطح بندر امام خمینی(ره) موجب بروز مشکلات عدیده ای شده بود که از جمله آنها می توان به مواردی همچون عدم اجماع و یکپارچه سازی مسیرهای حفاری، افزایش هزینه ها به دلیل ایجاد مسیرهای کابلی کم ظرفیت و همچنین اختلال در امر تخلیه و بارگیری اشاره کرد.

وی با اعلام اینکه پروژه زیرساخت جامع بندر با هدف ساماندهی خطوط ارتباطی تجهیزات مخابراتی، دوربین های مدار بسته ( C.C.TV )، انفورماتیک و برق در بندر امام خمینی(ره) اجرایی شده است، افزود: با اجرای این پروژه یک حلقه ارتباطی پر ظرفیت در این بندر ایجاد شده است که این اقدام علاوه بر افزایش توان عملیاتی، نتایج دیگری همچون رفع مشکلات ناشی از پراکندگی خطوط ارتباطی، پرهیز از موازی کاری و جلوگیری از هزینه های تحمیلی را محقق می نماید.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اتمام این پروژه، خاطرنشان کرد: اجرای شبکه جامع ارتباطی با بهره گیری از دانش، تجربه و توان فنی نیروهای داخلی و تحت نظارت کارشناسان مخابرات و الکترونیک این اداره کل انجام شده است.

نظری تصریح کرد: فاز نخست این پروژه در سال 92 اجرا گردیده بود و با اتمام به موقع این پروژه، طول شبکه جامع بندر 13 کیلومتر افزایش یافته و زمینه تسهیل دسترسی مشتریان و سرمایه گذاران به زیر ساخت های ارتباطی فراهم شده است.

یادآور می شود، بهره برداری از مرحله اول این پروژه به طول ۴,۸ کیلومتر طی سال های گذشته پیامدهای مثبتی به دنبال داشت و باعث شد تا امکان دسترسی بیشتر شرکت های فعال در این مجتمع بزرگ بندری به زیرساخت های ارتباطی فراهم شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.