| کد خبر: 145559 |

آسیابانپور اعلام کرد:

ترابری مسافر در بنادر قشم از ۶,۶ میلیون نفر سفر گذشت

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از ۲,۶ میلیون تن انواع کالا نفتی و غیر نفتی و ترابری ۶.۶ میلیون نفر- سفر در بنادر مسافری جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس طی پنج ماهه اخیر خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از ۲,۶ میلیون تن انواع کالا نفتی و غیر نفتی و ترابری ۶.۶ میلیون نفر- سفر در بنادر مسافری جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس طی پنج ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی قشم، "مرتضی آسیابانپور " ضمن تشریح آمار عملکرد بنادر قشم طی دوره زمانی پنج ماهه نخست سال 96 اظهار داشت: طی این مدت، دو میلیون و 611 هزار و 237 تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، دو میلیون و 599 هزار و 177 تن مربوط به کالای غیر نفتی و 52 هزار و 120 تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

صادرات و واردات حدود 53 هزار تن کالا

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات 52 هزار و 823 تن کالای غیر نفتی در بنادر این جزیره طی مدت یاد شده سخن به میان آورد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و438 تن کالای صادراتی و 47 هزار و 385 تن محموله وارداتی طی این مدت صورت گرفت.

آسیابانپور حجم عملیات کابوتاژ کالاهای غیر نفتی در بنادر این جزیره را بالغ بر ۲,۵ میلیون تن اعلام کرد.

ترابری ۶,۶ میلیون نفر سفر طی پنج ماه

این مقام مسئول همچنین به کارنامه فعالیت های مسافری در جزیره قشم نیز اشاره کرد و گفت: ترابری شش میلیون و 645 هزار و 261 نفر- سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسید.

تخلیه و بارگیری بیش از 29هزار TEU کانتینر

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان خاطرنشان کرد: طی این مدت 29 هزار و ۲۰۷ TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.