| کد خبر: 143341 |

مدیران کشتیرانی یونانی "نپتون لاین" از بندر تجاری لنگه بازدید کردند

در نشست مشترک مدیر امور خاورمیانه خط کشتیرانی نپتون لاین یونان با مسؤولان بندر لنگه، راه اندازی مسیر دریایی واردات و ترانزیت خودرو از دبی به بندرلنگه مورد تأکید قرار گرفت.

تین نیوز

در نشست مشترک مدیر امور خاورمیانه خط کشتیرانی نپتون لاین یونان با مسؤولان بندر لنگه، راه اندازی مسیر دریایی واردات و ترانزیت خودرو از دبی به بندرلنگه مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، "محمود صابری" مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه در جریان بازدید نمایندگان این خط کشتیرانی اروپایی از بخش های مختلف بندر لنگه اظهار داشت: مشترکات فراوانی بین دو کشور ایران و یونان در بخش های مختلف اقتصادی وجود دارد .

وی ابراز امیدواری کرد، با تقویت تعاملات دوسویه در زمینه های مشترک، همکاری ها و تعاملات تجاری بین دو کشور در حوزه حمل و نقل دریایی افزایش یابد .

" حمید زنگانه" معاون دریایی و بندری بندر لنگه نیز در نشست مشترک با نمایندگان خط کشتیرانی نپتون لاین یونان، گفت: با انجام پروژه لایروبی با حجم 400 هزار متر مکعب و افزایش ۵,۵ متری عمق آبخور در تمام نقاط دسترسی حوضچه و افزایش قدرت مانور و پهلوگیری شناورهایی با ظرفیت پنج تا ده هزار تن، اسکله های بندرلنگه پتانسیل خوبی برای افزایش همکاری در تمام زمینه ها به ویژه واردات و ترانزیت خودرو را دارد .

" مارکوس واسیلیکوس " مدیر امور خاورمیانه خط کشتیرانی نپتون لاین یونان، توسعه مناسبات تجاری در تمام زمینه ها بویژه در بخش واردات و ترانزیت خودرو را خواستار شد و گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک و پس از آماده شدن شرایط لازم بتوانیم با توسعه واردات و ترانزیت خودرو از طریق مرز دریایی بندرلنگه، شاهد آغاز فصل جدیدی از همکاری های فیمابین دو کشور باشیم .

وی ضمن بازدید از تجیهزات بندری و اسکله های عملیاتی بندرلنگه به بررسی شرایط و مشخصات بندر و امکان سنجی ورود، پهلوگیری و تخلیه کشتی های تحت پوشش در این بندر و قوانین و مقررات گمرکی و راهکارهای روش انجام کار پرداخت .

مدیر امور خاورمیانه خط کشتیرانی نپتون لاین ضمن ابراز قدردانی از همکاری مجموعه مدیریتی بنادر و دریانوردی بندرلنگه و خدمات منحصر بفرد این بندر، خواستار گسترش همکاری های صمیمانه این بندر با شرکت متبوع خود در زمینه تسریع حمل کالای وارداتی و ترانزیتی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.