| کد خبر: 142997 |

موسوی اعلام کرد: ترابری مسافر در بنادر قشم به مرز شش میلیون نفرسفر رسید

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از دو میلیون تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی و ترابری ۵,۹ میلیون نفر- سفر در بنادر جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس طی چهار ماه اخیر خبر داد.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از دو میلیون تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی و ترابری ۵,۹ میلیون نفر- سفر در بنادر جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس طی چهار ماه اخیر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی قشم، "سید باقر موسوی" ضمن تشریح آمار عملکرد بنادر قشم طی دوره زمانی چهار ماهه نخست سال ۹۶ اظهار داشت: طی این مدت، دو میلیون و ۱۷۳ هزار و ۷۳۸ تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، دو میلیون و ۱۳۰ هزار و ۲۱۸ تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و ۴۳ هزار و ۵۲۰ تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

صادرات و واردات بیش از ۳۵ هزار تن کالا

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات حدود ۳۵ هزار و ۴۴۸ تن کالای غیرنفتی در بنادر این جزیره طی مدت یاد شده سخن به میان آورد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، پنج هزار و ۱۳۴ تن کالای صادراتی و ۳۰ هزار و ۳۱۴ تن محموله های وارداتی طی این مدت صورت گرفت.

موسوی حجم عملیات کابوتاژ کالاهای غیرنفتی در بنادر این جزیره را بالغ بر دو میلیون تن اعلام کرد.

ترابری ۵,۹ میلیون نفر سفر طی چهار ماه

این مقام مسؤول همچنین به کارنامه فعالیت های مسافری در جزیره قشم نیز اشاره کرد و گفت: ترابری پنج میلیون و ۹۶۳ هزار و ۲۲۸ نفر-سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسید.

جابجایی ۱۴۰۰ نفر گردشگر با کشتی کروز سانی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به فعالیت کشتی کروز سانی ، گفت: طی چهار ماه اخیر، تعداد یکهزار و ۳۵۸ نفر مسافر و گردشگر از طریق این کشتی تفریحی و گردشگری سفر دریایی ایمن بین جزایر کیش و قشم را تجربه کردند.

تخلیه و بارگیری حدود ۲۳۰۰ TEU کانتینر

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان گفت: طی این مدت، دو هزار و ۲۶۳ TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.