| کد خبر: 142995 |

به منظور افزایش رضایت مشتریان؛شبکه رایانه ای سالن خدمات بندر شهید رجایی ساماندهی شد

اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای تسهیل خدمات رسانی به ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایت مشتریان بندری، اقدام به یکپارچکی و ساماندهی شبکه رایانه ای سالن خدمات کانتینری در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی نموده است .

تین نیوز

اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای تسهیل خدمات رسانی به ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایت مشتریان بندری، اقدام به یکپارچکی و ساماندهی شبکه رایانه ای سالن خدمات کانتینری در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی نموده است .

به گزارش روابط عمومی ادراه کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، " الله مراد عفیفی پور " مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن اعلام این خبر افزود : تکمیل فرایند گردش اسنادی تخلیه، بارگیری، ترخیص کالای کانتینری، پایداری خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان با استفاده از دانش و توان فنی متخصصان داخلی هدف اصلی اجرای این پروژه مهم بوده است .

به گفته وی، این شبکه رایانه ای علاوه بر خدمات رسانی به بخش های اداری، می تواند ده شرکت و پایانه های پرداخت هفت بانک مستقر در سالن خدمات مجتمع بندری شهید رجایی را پوشش دهد .

عفیفی پور ضمن بیان اینکه که اجرای این پروژه به مدت چهار ماه به طول انجامیده است، گفت: برای ساماندهی این شبکه، حدود ۱۴ هزار متر در ساختمان خدمات کانتینری کابل کشی مسی و فیبر نوری اجرا شده است .

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: این اداره کل با ایجاد شبکه کامپیوتری جدید توانست به سامانه های کاربردی محوطه های بندری و پایانه های پرداخت (pos) بانکهای مستقر در سالن خدمات جهت پرداخت هزینه های بندری دسترسی پیدا کند .

وی تصریح کرد: با راه اندازی شبکه جدید سالن خدمات کانتینری، تمامی شرکتها، بانکها و محوطه های بندری جهت ارائه خدمات به مشتریان ساماندهی شدند .

عفیفی پور در پایان گفت: پروژه ساماندهی شبکه جدید سالن خدمات کانتینری در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان داخلی اجرایی شده است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.