| کد خبر: 142302 |

صدور 997 فقره گواهینامه دریانوردی توسط اداره کل بنادر مازندران طی 4 ماهه نخست سال جاری

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از صدور 997 فقره گواهینامه دریانوردی طی 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد .

تین نیوز

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از صدور 997 فقره گواهینامه دریانوردی طی 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سعید کیاکجوری با تشریح عملکرد قسمت آزمون و اسناد دریانوردان افزود : این تعداد گواهینامه شامل گواهینامه شایستگی، مهارت، شناسنامه دریانوردی، جانبی و سلامت پزشکی بوده است .

وی همچنین از صدور 37 مجوز برگزاری دوره جهت مراکز آموزش دریانوردی فعال در سطح استان خبر داد و گفت : در این مدت تعداد 56 مورد بازدید ادواری و حین دوره نیز از مراکز آموزشی و دانشگاه های سطح استان انجام شده است .

کیاکجوری برگزاری دو دوره آزمون دریانوردی، اجرای تفاهم نامه همکاری با اداره کل پست استان مازندران به منظور تسریع در امور مرتبط با دریانوردان در نقاط مختلف استان های مازندران و گلستان، دریافت و ارسال 1181 پرونده و گواهینامه دریانوردی از طریق مراکز پستی، تجمیع ، بروزرسانی و مرتب سازی9000 پرونده دریانوردان و بایگانی الکترونیکی 868 پرونده متقاضیان اسناد دریانوردی در ادامه روند تبدیل بایگانی فیزیکی به الکترونیکی را از مهمترین اقدامات قسمت آزمون و اسناد دریانوردان اداره کل در سال جاری برشمرد.

وی افزایش تعداد پزشکان معتمد و ممتحنین آزمون های دریانوردی در سطح استان، استاندارد سازی فضای آزمون و مشارکت در بازنگری 88 عنوان از دستورالعمل های اجرایی اداره کل امور دریانوردان و... را از دیگر اقدامات شاخص اداره کل در این بخش عنوان کرد.

گفتنی است اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران تاکنون تفویض اختیار صدور مجوز و نظارت بر اجرای دوره های آموزشی، آزمون و صدور اسناد دریانوردان را برای 43 سند در زمینه های عرشه و موتور، جانبی، صیادی و خدماتی از اداره کل امور دریانوردان و سازمانهای تخصصی بین المللی اخذ نموده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.