| کد خبر: 141637 |

ممیزی شاخص های عملکردی HSE در بندر امام خمینی

ممیزی شاخص های عملکردی بندرامام خمینی(ره) در حوزه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) براساس الزامات استانداردهای مدیریتی روز جهان با حضور تیمی مرکب از ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی طی مردادماه سال جاری صورت پذیرفت.

تین نیوز

ممیزی شاخص های عملکردی بندرامام خمینی(ره) در حوزه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) براساس الزامات استانداردهای مدیریتی روز جهان با حضور تیمی مرکب از ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی طی مردادماه سال جاری صورت پذیرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به حضور ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی متشکل از  کارشناسانی  از بنادر شهید رجایی، باهنر و آبادان اظهار داشت: کارشناسان ممیز، طی این فرآیند، میزان انطباق کلیه فرآیندهای حاکمیتی، اصلی، پشتیبانی و مدیریتی و عملکرد مرکز ایمنی و آتش نشانی بندرامام خمینی(ره) را براساس استانداردها و الزامات درون سازمانی و بین المللی  مقایسه کرده و ضمن بررسی مستندات موجود، گزارش یافته های خود را ارائه نمودند.

سیاوش در ادامه افزود: شورای عالی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) در این مجتمع بزرگ بندری متشکل از مدیران ارشد این اداره کل و کمیته های فرعی متعدد، تلاش نموده با برگزاری نشست های ادواری و الزام کلیه فعالین در این مجتمع بندری، تمامی الزامات و استانداردهای مدیریتی مرتبط با حوزه های مذکور را به طور کامل پیاده سازی و اجرا نمایند و در این راستا نیز موفق شده ضمن ارتقاء آموزش نیروهای انسانی و تمهید زمینه های لازم، خطاهای انسانی و حوادث را به حداقل برساند.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور این تیم ممیزی در این مجتمع بندری بیان داشت: به دنبال دقت نظر این تیم در کشف و یافتن نقاط قابل بهبود، زمینه ی مناسب برای شناسایی کاستی ها و گسترش پوشش الزامات ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی و تقویت تلاش ها در این راستا فراهم می گردد.

معاون اداری و مالی تصریح کرد: وسعت این مجتمع بندری به عنوان بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی بندری و حضور فعالانه بخش خصوصی در آن موجب شده برای پیاده سازی الزامات و استانداردهای مربوطه ضمن بهره گیری از توان بخش خصوصی، شاهد هم افزایی این بخش برای پوشش گسترده ی الزامات و مقررات در این حوزه باشیم.

یادآور می شود تیم ممیزی شاخص های عملکردی حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پایان سه روز بازدید و بررسی خود، طی نشستی با بیان گزارشی از نقاط مثبت،  قابل بهبود و برخی از نقاط ضعف ها، از اهتمام مدیران ارشد به این موضوع و همکاری بخش های مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تشکر نمودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.