| کد خبر: 141600 |

عفیفی پور طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار:

17 مرداد روز پاسداشت مقام والای راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی است

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با صدور پیامی فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با صدور پیامی  فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به طلایه داران جبهه آگاهی بخشی  و عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان، در متن پیام "اله مراد عفیفی پور" به مناست روز خبرنگار چنین آمده است: نوشتن راهی است برای ماندگاری اندیشه‌ها، از منظر آموزه‌های دینی نیز، ارزشمندی قلم به نحوه استفاده از آن بستگی دارد که می‌تواند سبب هدایت یا گمراهی افراد یک جامعه شود. برای پی بردن به ارزش قلم و نوشتن، بیان همین نکته کافی است که خداوند در شناخت انسان‌ها و نیازشان بهترین است،‌ به همین دلیل برایشان کتاب فرستاد،‌  تاآیین زیستن در دنیا را دریابند  و بدانند در این گذرگاه باید چگونه سر کنند تا به سر منزل مقصود برسند. خداوند متعال خواست انسان قدر و اهمیت این اعجاز را بداند، پس به قلم و آثارش سوگند خورد و پیامبر مهر و رحمت که پیام آور وحی الهی است نیز  بهای آزادی هر اسیر را آموختن، خواندن و نوشتن به ده تن از مسلمانان قرار داد. اینها همه گواهی می‌دهند که ‌ این قلم  عزیز و عظیم است و البته هشدار نیز  می‌دهد به صاحبان قلم که دریابید قلم را در دستانتان چه بار سنگینی بر دوشتان می‌گذارد. این مهم را معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به زیبایی این گونه  بیان کرده اند که: «قلم‌ها اگر در دنیا برای خدا و خلق خدا به کار بیفتد، مسلسل‌ها کنار می‌روند»

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: هفدهم مردادماه روز خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا مراتب قدردانی خود را تقدیم همه خبرنگاران، جهادگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی  نماییم و  براین باوریم که رشد و توسعه کشور عزیزمان در همه عرصه ها مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم بوده است؛ آگاهی بخشی که فارغ از نگاه سیاسی، جناحی و حزبی، عاری از تخریب و اضمحلال افراد، با دانش و تخصص و هنر همسو بوده و تقوا سنجه قضاوت و آمیخته با حس تعهد و مسؤولیت است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه از ایزد منان مسئلت دارم گام های مصمم و استوار همه تلاشگران این عرصه در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را قرین پیروزی و بهروزی فرماید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.