| کد خبر: 138608 |

بازدید سفیر ارمنستان از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد

سفیر ارمنستان و دبیر سوم سفارت این کشور در ایران در ادامه سفر خود به مازندران به همراه جمعی از مدیران استانی از ظرفیت ها و توانمندی های منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید کردند.

تین نیوز

سفیر ارمنستان و دبیر سوم سفارت این کشور در ایران در ادامه سفر خود به مازندران به همراه جمعی از مدیران استانی از ظرفیت ها و توانمندی های منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، در این بازدید حبیب الله طالبی معاون دریایی و بندری بندر امیرآباد ضمن بیان توانمندی ها و رویکردهای سرمایه گذاری در این بندر گفت بندر امیرآباد به عنوان بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر از آمادگی کامل جهت همکاری در زمینه های مختلف دریایی ، بندری و سرمایه گذاری با فعالان اقتصادی و تجار کشور ارمنستان برخوردار می باشد.

آرتاشس تومانیان سفیر ارمنستان نیز در این بازدید با اشاره به اینکه بندرامیرآباد از قابلیت های فوق العاده بندری و دریایی برخوردار است ، هدف از سفر به مازندران را افزایش مراودات تجاری و سرمایه گذاری میان ایران و ارمنستان از طریق این استان عنوان کرد.

تومانیان ضمن بازدید از 1060 هکتار اراضی پسکرانه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد و مشاهده سرمایه گذاریهای خارجی در این بندر ابراز امیدواری کرد سرمایه گذاران ارمنستان نیز با حضور خود در این بندر از این ظرفیت ها جهت سرمایه گذاری بهره ببرند.

لازم به ذکر است ارمنستان با حدود 30 هزار کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در منطقه قفقاز و با موقعیت راهبردی ویژه که از غرب با ترکیه، شمال گرجستان، شرق جمهوری آذربایجان، جمهوری قره‌باغ و در جنوب با ایران و جمهوری خودمختار نخجوان هم مرز است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.