| کد خبر: 136838 |

بندرتجاری سجافی در هندیجان به شبکه برق سراسری کشور متصل شد

به دنبال پیگیری های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با هدف ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های بازرگانی در بندر سجافی، این بندر تجاری با صرف هزینه ای معادل 20 میلیارد ریال به شبکه برق سراسری متصل شد.

تین نیوز

به دنبال پیگیری های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با هدف ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های بازرگانی در بندر سجافی، این بندر تجاری با صرف هزینه ای معادل 20 میلیارد ریال به شبکه برق سراسری متصل شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به لزوم بسترسازی مناسب برای تداوم فعالیت های بازرگانی و تسهیل خدمات رسانی به مشتریان این بندر اظهار داشت: با همکاری فرمانداری و پیگیری های اداره برق و تأسیسات این اداره کل، ضمن اخذ اشتراک برق با توان مصرفی 400 کیلو وات، این بندر تجاری به برق پایدار شبکه سراسری متصل گردید.

رضازاده با اشاره به اجرای 35 کیلومتر خط شبکه هوایی 33 کیلو ولت با هزینه ای برابر 20 میلیارد ریال که با مشارکت سه جانبه سپاه پاسداران، شرکت شیلات و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و همکاری فرمانداری شهرستان هندیجان تأمین گردید، بیان داشت: کابل کشی، نصب ترانس برق 400 کیلو ولت آمپر و تابلو برق ، از جمله دیگر اقداماتی است که با همکاری اداره برق شهرستان هندیجان و اداره کل بنادر و دریانوردی استان در دو بخش خارج و داخل بندر صورت گرفته و موجب به بار نشستن این پروژه مهم شده است.

وی در تشریح مزایای حاصل از اتصال به شبکه سراسری برق، کاهش هزینه تمام شده برق مصرفی در بلند مدت، تمهید زیرساخت های مساعد برای جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی و پایداری شبکه برق در تمام اوقات شبانه روز برای انجام فعالیت های بازرگانی و نهایتا استفاده از انرژی پاک در راستای حفظ محیط زیست را مورد اشاره قرار داد.

یادآور می شود بندر تجاری سجافی در 37 کیلومتری شهرستان هندیجان از طریق رودخانه زهره در غرب خوزستان به خلیج فارس وصل می گردد و با برخورداری از سه هکتار مساحت و ظرفیت سالانه 100 هزار تن کالا، برای شناورهای زیر 500 تن طراحی و از سال 1385 در چرخه بهره برداری عملیاتی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.