| کد خبر: 134508 |

عفیفی پور مطرح کرد:

تحول در بندر شهید رجایی با بهره برداری از ۱۱ پروژه سرمایه گذاری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به تحقق بیش از ۶هزارمیلیارد ریال پروژه سرمایه گذاری در بندر شهید رجایی تا پایان سال ۹۶، گفت: با بهره برداری از این ۱۱پروژه علاوه بر ایجاد تحول در بزرگترین بندر تجاری ایران، برای حدود ۸۰۰ نفرشغل ایجاد می شود.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به تحقق بیش از ۶هزارمیلیارد ریال پروژه سرمایه گذاری در بندر شهید رجایی تا پایان سال ۹۶، گفت: با بهره برداری از این ۱۱پروژه علاوه بر ایجاد تحول در بزرگترین بندر تجاری ایران، برای حدود ۸۰۰ نفرشغل ایجاد می شود.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، "اله مراد عفیفی پور" در حاشیه بازدید از چند پروژه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، از برنامه ریزی های صورت گرفته در بزرگترین بندر تجاری ایران در راستای برداشتن گام های عملی در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی، رونق بخشی به فعالیت های بندری و ایجاد اشتغال مولد خبر داد.

 

وی در همین رابطه اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از ۱۱پروژه عمرانی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در سال ۹۶ هدفگذاری شده که بر اساس برنامه زمانبندی، ۶ پروژه در نیمه نخست و ۵ پروژه دیگر در نیمه دوم سال جاری آماده بهره برداری می شود.

 

به گفته عفیفی پور، با پیگیری های مستمر صورت گرفته، تعدادی از این پروژه ها حتی زودتر از برنامه زمانبندی قراردادی به بهره برداری خواهند رسید.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این پروژه ها با هدف افزایش ظرفیت پسکرانه برای نگهداری و لجستیک کانتینر، افزایش ظرفیت پایانه نگهداری فرآورده های نفتی، تأمین انرژی پایدار و ارایه خدمات عمومی در دست اجراست.

 

وی دو پروژه ساخت آب شیرین کن با مجموع ظرفیت تولید ۲۵هزار متر مکعب آب شرب، چهار پروژه احداث پایانه نگهداری فرآورده های نفتی، دو پروژه پایانه لجستیک کالا و کانتینر، یک پایانه استاندارد نگهداری کالای خطرناک، یک پایانه ورود و خروج کامیون و همچنین تعمیرگاه و موتورپول تجهیزات را از جمله این طرح ها برشمرد.

 

عفیفی پور ارزش مجموع این ۱۱ پروژه را بالغ بر ۶هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه ها به موازات توسعه زیرساخت های بندر شهید رجایی پیامدهای مثبتی اجتماعی به ویژه در زمینه ایجاد اشتغال پایدار را به دنبال دارد.

 

این مقام مسؤول در پایان ابراز امیدواری کرد، با بهره برداری و به ثمر نشستن این پروژه ها برای حدود ۸۰۰ نفر اشتغالزایی صورت می گیرد تا گامی مهم در زمینه تحقق شعار امسال یعنی"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" برداشته شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.