| کد خبر: 104260 |

معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر:

◄ حضور سی کشور در همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

تین‌نیوز| محمدرضا الهیار دبیر اجرایی دهمین همایش سواحل ، بنادر و سازه های دریایی و مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی در نشست خبری دوازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی(Icopmas2016) اظهار داشت: این همایش که قدیمی‌ترین همایش علمی‌در حوزه دریا به حساب می‌آید، با هدف ایجاد فضای مناسب تبادل نظر میان مهندسین و صاحب‌نظران این حوزه، با توجه به تکامل و رشد روزافزون سازه‌های دریایی برگزار می‌شود که این موضوع قطعا به توسعه و ارتقا سواحل کشور کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، وی ایجاد اتاق فکر برای مهندسی سواحل کشور را یکی از دستاوردهای همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی خواند و گفت: توانمندی های بسیاری در حوزه سازه‌های دریایی در کشور موجود است که در این همایش شناخته خواهند شد، از طرفی فعالان عرصه سازه‌های دریایی نیاز به اطلاعات و روش های نوین این کار در حوزه بین المللی دارند که در این همایش می‌توانند روش های نوین را کسب کنند.

الهیار با بیان اینکه همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی توجه خاصی به مقالات علمی دارد، خاطرنشان کرد: در یازدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی که سال 93 برگزار شدف 1200 تن از متخصصان داخلی و خارجی حوزه دریایی شرکت کردند و حضور متخصصین از 24 کشور دنیا یکی از اتفاقات مهم این همایش بود. همچنین 121 مقاله علمی نیز به صورت شفاهی در دور گذشته این همایش قرائت شد.

وی به برگزاری دوازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی از 10 الی 12 آبان ماه اشاره کرد و افزود: دوازدهمین همایش بنادر و سازه‌های دریایی طی سه روز در هتل المپیک تهران در حالی برگزار خواهد شد که از 30 کشور دنیا برای حضور در این همایش اعلام آمادگی شده‌است.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: وب‌سایت همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و روسی اطلاعات مرتبط با همایش را منتشر می‌کند و هم اکنون نیز در دسترس کاربران است.

وی یادآور شد: در حاشیه برگزاری همایش نیز همچون گذشته نمایشگاهی جانبی به مساحت 2هزار متر مربع برپا خواهد شد که دستاوردهای نوین در حوزه سواحل و بنادر در آن به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین بر اساس برنامه همایش، 9 سخنران کلیدی در این همایش در موضوعات راهبردی سخنرانی خواهند کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.