| کد خبر: 92485 |

در کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی و بلایای جوی و طوفان انجام شد:

تصویب نقشه راه عملیاتی مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی

تین نیوز | نهمین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی و بلایای جوی و طوفان با تصویب نقشه راه عملیاتی مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی و با بررسی وضعیت استان‌های سیل خوزستان لرستان و ایلام برگزار شد.

نهمین جلسه كارگروه تخصصی حمل و نقل، شریانهای حیاتی و بلایای جوی و طوفان با حضور امیر امینی رئیس کارگروه تخصصی و معاون وزیر راه و شهرسازی و منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد.

دراین جلسه ضمن تصمیم‌گیری در خصوص تدوین نقشه راه مدیریت بحران و هم چنین استماع توضیحات نماینده سازمان هواشناسی در خصوص نقشه راه سازمان، گزارش کاملی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در خصوص عملكرد و مشکلات استان درباره سیل فرودین ۹۵ ارایه شد. هم چنین درخصوص سیل استان‌های ایلام و لرستان نیز گزارش مبسوطی از سوی اعضا ارایه شد.

امیر امینی معاون وزیر و رئیس كارگروه بعد از استماع گزارش خسارات مناطق سیل زده با درخواست کمک‌های مالی به استان خوزستان موافقت و اعلام داشت ضمن ارسال مجدد درخواست خسارت استان به وزارت کشور از محل اوراق قرضه و قیر تهاتری کمک‌های لازم به استان‌های خسارت دیده انجام گیرد.

وی هم چنین با تاکید بر ضرورت آموزش مدیریت بحران برای مردم در کنار آموزشهای کارکنان سازمان‌های مربوطه، بر اطلاع‌رسانی به موقع بحران‌ها توسط هر یك از اعضای كارگروه تاکید کرد و با استقبال از نقشه‌راه تهیه شده مدیریت بحران خواستار عملیاتی شدن آن تا رسیدن به وضعیت مطلوب شد.

كریمی دبیر كارگروه حمل و نقل دریایی، وظیفه نماینده كارگروه بلایای جوی و طوفان، عباسی نماینده شركت فرودگاه‌ها، فیروزی‌پور دبیر كارگروه هواپیمایی، ناوی دبیر كارگروه حمل و نقل جاده‌ای، سعادت دبیر كارگروه حمل و نقل ریلی، از اعضای حاضر در جلسه کارگروه بودند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.