| کد خبر: 160701 |

میرشفیع خبرداد:

◄ بهره‌برداری از 280 کیلومتر آزادراه در سال آینده

معاون ساخت و توسعه آزادراههای شرکت ساخت گفت:280 کیلومتر آزادراه در سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

تین نیوز

در سال جاری حدود بیش از 500 کیلومتر قرارداد جدید آزادراهی به ارزش 3 هزار  500 میلیارد تومان با سرمایه‌گذاران بسته شد و در عین حال روز گذشته هیئت دولت مجوز ساخت دو آزادراه جدید را صادر کرد.

سیدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه راه‌ها در نشست خبری در خصوص وضعیت پروژه‌های آزادراهی، گفت: حدود 100 کیلومتر از آزادراه‌های کشور امسال به بهربرداری رسید و برای همین امسال را سال طلایی در این بخش ارزیابی میکنیم.

وی ادامه داد: خبرخوب این است که در سال جاری حدود بیش از 500 کیلومتر قرارداد جدید آزادراهی به ارزش 3 هزار  500 میلیارد تومان با سرمایه‌گذاران بسته شد و در عین حال روز گذشته  هیئت‌دولت مجوز ساخت دو آزادراه جدید را صادر کرد.

میر شفیع با توضیح اینکه اکنون پروژه‌های در دست اجرای مهمی در کشور موجود است، ادامه داد: امیدوارم با تصمیم جدید هیئت‌دولت علاوه بر اجرای پروژه‌های مهمی مثل کنارگذر جنوبی تهران، آزادراه شیراز- اصفهان،آزادراه اراک -خرم‌آباد و آزادراه تبریز- ارومیه شاهد اجرای پروژه‌های مهم‌تری باشیم.

وی هم‌چنین خبر داد با تأکیدی که بر تأمین منابع از سوی دولت و دستور جدید آقای جهانگیری صورت گرفته است 280 کیلومتر آزادراه در سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی توضیح داد تکیه شرکت ساخت به بخش خصوصی است  و تفاهم‌نامه‌های زیادی بسته‌شده است.

او گفت:ظرفیت حدود 40 هزار میلیارد تومانی برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی وجود دارد به‌شرط اینکه دولت هم متناسب با آن سهم خود را پرداخت کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.