| کد خبر: 155766 |

میرشفیع:

◄ انتقاد از روش‌های منسوخ یخ‌زدایی در جاده‌ها

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها در همایش دوام حفاظ‌های بتنی راه گفت:تولید با کیفیت حفاظ‌های بتنی باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

تین نیوز

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها در همایش «دوام حفاظ‌های بتنی راه» گفت: تولید با کیفیت حفاظ‌های بتنی باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز، سید حسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها در همایش «دوام حفاظ‌های بتنی راه» که صبح امروز در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، به تشریح رویکردهای شرکت ساخت در خصوص حفاظ‌های بتنی پرداخت و گفت: در موضوع حفاظ‌های جاده‌ای  اصل مطلب تأمین ایمنی است و علاوه بر آن رویکرد اصلی ما نوآوری در تولید حفاظ‌های بتنی با ایده‌های نو و جذاب است.

وی با بیان این‌که ایده‌های موجود باید با در نظر گرفتن ایمنی ارائه شود، اضافه کرد: تولید با کیفیت حفاظ‌های بتنی اهمیت زیادی دارد و باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

میرشفیع با تاکید بر این‌که هر کسی نباید تولیدکننده بتن و نیوجرسی باشد ادامه داد: روش‌های تولید بتن و نیوجرسی در کارخانه‌ها قابلیت کنترل روی محصول نهایی را افزایش می‌دهد. ضمن این‌که لازم است تولید کنندگان این محصول از صلاحیت کافی برخوردار باشند.

به گفتهٔ میرشفیع طراحی با دقت نیوجرسی‌ها در ارتقای ایمنی ان تاثیرگذار است و این مهم در شرایطی محقق می‌شود که کار به دست هر تولید کننده‌ای نیفتد.

وی با طرح این موضوع که ما در تهیه حفاظ‌های بتنی به دوام می‌اندیشیم و در گام بعدی باید طراحی‌های مناسب و جدیدی داشته باشیم، گفت: نکته دیگر استفاده از سیمان مناسب است درحال حاضر از سیمان معمولی برای تولید حفاظ‌های بتنی استفاده می‌شود درحالی که برای دوام حفاظ‌های بتنی باید  نسبت آب به سیمان را بالانس کنیم و در عین حال از افزودنی‌های مناسبی را استفاده کنیم

وی به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز توصیه کرد که با هدف کاهش آسیب جاده و نیوجرسی‌ها از روش‌های قدیمی یخ‌زدایی مثل نمک پاشی جلوگیری شود و ادامه داد: حداقل استفاده از نمک و ین کلر باعث عمر طولانی‌تر نیوجرسی و سازه‌های خواهد شد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.