| کد خبر: 137085 |

قائم مقام راه آهن در جلسه شورای مدیران اعلام کرد:

حضور گسترده در منطقه و بازار رقابتی با رشد ترانزیت

قائم مقام راه آهن در جلسه شورای مدیران اعلام کرد: از اولویت های اصلی راه آهن حمل بار و افزایش سهم بار در کشور است، بنابراین تکمیل پروژه های توسعه ای که بتواند به این امر کمک کند بسیار مهم و از شاخص های اصلی به شمار می رود.

تین نیوز

قائم مقام راه آهن در جلسه شورای مدیران اعلام کرد: از اولویت های اصلی راه آهن حمل بار و افزایش سهم بار در کشور است، بنابراین تکمیل پروژه های توسعه ای که بتواند به این امر کمک کند بسیار مهم و از شاخص های اصلی به شمار می رود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، احمد خدایی قائم مقام راه آهن در سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران راه آهن گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده همه فعالیت ها در راستای اهداف ریلی پیش می رود.

وی افزود: خوشبختانه تمامی نواحی در راستای اهداف راه آهن حرکت کرده و به موفقیت های مهمی دست یافته اند و به نظر می رسد بخش ستادی راه آهن نیز همسو و هم جهت با اهداف حرکت کرده و برنامه های مدونی را برای پیشرفت و توسعه اجرا کند.

قائم مقام راه آهن اظهار داشت: به منظور رفع برخی مشکلات ریلی بایستی جریان مناسب اطلاعات بین ستاد و نواحی تقویت و کمیسیون عالی سوانح بیش از گذشته موضوع ایمنی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

خدایی اضافه کرد: در حوزه فنی و زیر بنایی پروژه های توسعه ای در اولویت اجرا و تکمیل قرار گیرد.

وی بیان داشت: از اولویت های اصلی راه آهن حمل بار و افزایش سهم بار در کشور است، بنابراین تکمیل پروژه های توسعه ای که بتواند به این امر کمک کند بسیار مهم و از شاخص های اصلی به شمار می رود.

وی به توسعه خطوط فرعی در بخش ریلی اشاره کرد و گفت: چنانچه بتوان بارهای بیشتری را از طریق خطوط فرعی جابجا کرده ، به منابع بار بیشتری دسترسی خواهیم یافت.

خدایی تصریح کرد: بنابراین پیگیری و شناسایی نقاط خوش بار از جمله وظایف اصلی مدیران راه آهن به شمار می رود.

قائم مقام راه آهن تاکید کرد: در سال جاری توسعه خطوط فرعی در جهت ایجاد منابع جدید برای حمل بار و تشکیل کمیته ای برای آن در صدر برنامه ها قرار گیرد.

وی در پایان به افزایش میزان ترانزیت بار در بخش ریلی اشاره کرد و گفت: به هر میزان بار ترانزیت در کشور جابجا شود گام ها برای حضور گسترده در منطقه و بازار رقابتی توسعه می یابد.

احمد خدایی

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.