| کد خبر: 134159 |

عیادت وزیر راه و شهرسازی از مجروحان حادثه تروریستی تهران

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه محمد سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در بیمارستان سینا از مجروحان حملات تروریستی تهران که سه نفر از آنها نیز از کارمندان سازمان بنادر بودند عیادت کرد و گفت: ایران از این مشکلات، عبور خواهد کرد.

تین نیوز

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه محمد سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در بیمارستان سینا از مجروحان حملات تروریستی تهران که سه نفر از آنها نیز از کارمندان سازمان بنادر بودند عیادت کرد و گفت: ایران از این مشکلات، عبور خواهد کرد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ظهر امروز ۱۹ خردادماه، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ضمن شرکت در مراسم وداع با شهدای حملات تروریستی تهران که در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در  بیمارستان سینای تهران حاضر شد و از تعدادی از مجروحان حملات تروریستی تهران که سه نفر از آنها از کارمندان سازمان بنادر بودند، عیادت کرد.

وی در این دیدار بر عبور ایران از مشکلات پیش آمده تاکید کرد و گفت: خداوند به مردم ایران کمک می‌کند و از مشکلات عبور خواهیم کرد.

در این بازدید، وزیر راه و شهرسازی را محمدسعیدنژاد معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محفوظی معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌ها و محمدسعید اربابی مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار، همراهی می‌کردند.

صابر رئیسی کارمند سازمان بنادر و دریانوردی بستری در بخش ICU، ارسلان غلامی و حیدری سه نفر از مجروحانی بودند که وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون خود از آنها عیادت کرد و در جریان درمان آنها قرار گرفت. همچنین، وزیر راه و شهرسازی از خانواده های این سه نفر نیز دلجویی کرد.

به گفته دکتر بخش، مجروحان حادثه حملات تروریستی تهران و بستری در بیمارستان سینا تحت مداوای ویژه قرار دارند.

بر اساس اعلام بیمارستان، تاکنون ۲۷ مجروح به بیمارستان سینا منتقل شدند که ۱۵ نفر آنها در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند و بقیه مجروحان نیز پس از مداوا ترخیص شدند.

به گفته اربابی مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار، صابر رئیسی در جریان حملات تروریستی تهران در مجلس از ۵ ناحیه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است که در حال حاضر نیز تحت مداوا قرار دارد.

گفتنی است، در دو حمله تروریستی جداگانه که صبح چهارشنبه ۱۷ خردادماه رخ داد، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، ۱۷ نفر شهید و ۵۶ نفر مجروح شدند.

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی (ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیریها به هلاکت رسیدند.

وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویستها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند ۵ نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»

گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را بر عهده گرفته بود

 

مراسم تشییع پیکر شهدای این حملات تروریستی امروز – جمعه – در تهران و بعد از خطبه های نماز جمعه از دانشگاه تهران، برگزار شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.