| کد خبر: 131873 |

مرز بازرگان ظرفیتی بزرگ برای توسعه منطقه آزاد ماکو است

تین نیوز

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: مرز بازرگان به عنوان ظرفیتی بزرگ برای توسعه منطقه آزاد ماکو است.

 

به گزارش فرینا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه بررسی رفع موانع تولید منطقه آزاد ماکو که با حضور جمعی از صاحبان سرمایه و مدیران واحدهای تولیدی در محل این سازمان ترتیب یافت گفت: در حال حاضر نمی توان با صنعت در منطقه توسعه ایجاد کرد بلکه باید دنبال ظرفیتهای توسعه در منطقه بود .


انصاری با بیان اینکه مرز بازرگان به عنوان مرز فعال در امر ترانزیت و حمل و نقل شناخته می شود، اضافه کرد: بخش خدمات از مهمترین ظرفیت توسعه مناطق در کشور بوده و باید به سمت ایجاد اشتغال در بخش خدمات در کشور گام برداشت .


وی ایجاد لجستیک پارک در منطقه آزاد ماکو با استفاده از مرز بازرگان را در این منطقه ضروری دانست و ادامه داد: احداث انبارهای مختلف و مرکز تعمیرات کانتینری می تواند در بخش خدمات برای ایجاد اشتغال بسیار مناسب باشد .


معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال آینده باید 955 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شود، خاطر نشان کرد: از این تعداد 148 هزار شغل مربوط به بخش صنعت و معدن بوده و 800 هزار فرصت شغلی دیگر باید در بخشهای دیگر ایجاد شود.
فروزان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو هم در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت فعالیتهای انجام یافته در بخشهای مختلف به حاضران در زمینه ایجاد زیر ساختها ارائه داد .


در این جلسه تنی چند ار صاحبان سرمایه و مدیران واحدهای تولیدی نبود نقدینگی ، ورود بی رویه محصولات خارجی به کشور ، اجرا نشدن قوانین مناطق آزاد برای واحد های تولیدی در مورد مالیات و قوانین دست و پا گیر برا ی سرمایه گزاری داخلی و خارجی در مناطق آزاد را از مهمترین مشکلات خود اعلام و خواستار کمک و مساعدت مسئولان برای حل انها شدند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.