| کد خبر: 130515 |

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت:

افتتاح راه‌های هوایی جدید آرزوی سال‌های دراز ایرلاین‌ها

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، افتتاح راه‌های هوایی جدید در آسمان ایران را آرزوی سال‌های دراز ایرلاین‌های داخلی توصیف کرد و گفت: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی از راه‌های هوایی غیرمستقیم و محدودیت‌های آن رها شدند و شرایط پرواز تسهیل و روان شده، این موضوع قطعا بر اقتصاد این شرکت‌ها و کشورمان تاثیرگذار است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مقصود اسعد سامانی  عنوان کرد: بهره‌برداری از راه‌های هوایی مستقیم و موازی از آرزوهای دیرینه شرکت‌های هواپیمایی بوده است که خوشبختانه این آرزو محقق شد تا این شرکت‌های هواپیمایی از محدودیت راه‌های هوایی غیرمستقیم و دو طرفه رها شوند.

 

وی ادامه داد: قطعا این اقدام تاثیر اقتصادی چشمگیری بر اقتصاد شرکت‌های هواپیمایی و کشور خواهد گذاشت زیرا زمان سفر و میزان مصرف سوخت کاهش یافته و عمر قطعات مصرفی هواپیماها افزایش می‌یابد. همچنین ایرلاین‌های خارجی که قصد ورود به فضای ایران را دارند، در انتخاب مسیرهای خود جدی‌تر خواهند بود.

 

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه نمی‌توان تاثیر اقتصادی و درآمد ارزی این راه‌های هوایی جدید را نادیده گرفت، یادآور شد: با پیگیری‌ها و تلاش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران راه‌های هوایی جدید افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید. منافع این پروژه در سطح کلان به نفع کشور است و علاوه بر آن ایرلاین‌ها و فرودگاه‌ها نیز از آن بهره‌مند می‌شوند، برای ایرلاین‌های خارجی نیز استفاده از فضای ایران مقرون به صرفه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.