| کد خبر: 130313 |

افزایش تسهیلات برای ساخت شناور تا سقف 200 میلیارد ریال

تین نیوز

مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی در سفر به استان بوشهر گفت: به منظور رونق تولید و اشتغال تا سقف 200 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت شناور های دریایی حمایت می کنیم .

 

به گزارش مانا ، عبدالمجید رضوانی در بازدید از واحدهای شناورسازی استان بوشهر با تاکید بر توسعه طرح‌های صنعتی دریایی در نقاط ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: صندوق توسعه صنایع دریایی به منظور پشتیبانی از واحدهای شناور سازی در چند سال اخیر توانسته است خدمات حمایتی مهمی در راستای رونق اقتصادی به این واحدها ارائه کند.
 

وی با تاکید بر پرداخت تسهیلات به صنایع شناور سازی افزود: این تسهیلات در قالب تسهیلات بانکی در بخش ساخت شناور، تعمیرات شناور، تکمیل شناورهای نیمه تمام، توسعه کارگاه، تامین سرمایه در گردش و تسهیلات کارمزد ضمانت‌نامه پرداخت شده است.


رضوانی سابقه صنعت کشتی سازی در استان بوشهر را دارای پیشنیه تاریخی درخشان دانست وخاطر نشان کرد: استان بوشهر با داشتن ظرفیت مهمی در حوزه ساحل و دریا زمینه سرمایه‌گذاری برای تولیدکنندگان در سازه‌های دریایی را فراهم کرده است.


مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران این حوزه بیان کرد: در راستای شعار امسال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال امسال طرح‌های مهمی در این عرصه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام تدوین شده است.

 

وی با اشاره به افزایش تسهیلات ساخت شناورها و سازه‌های دریایی افزود: در راستای رونق تولید و اشتغال در استان‌های ساحلی، تا سقف دو میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت شناور و سازه‌های دریایی پرداخت می‌شود.
 
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در حوزه ساخت شناور و سازه‌های دریایی با حمایت از صنعت کشتی سازی در این استان، این صنعت رونق می‌گیرد. 
رضوانی افزود: صندوق توسعه صنایع دریایی از سال 95 سقف تسهیلات تعمیرات شناورهای دریایی را از 200 میلیون تومان به دویست میلیارد ریال افزایش داد که این خود می‌تواند درگردش مالی زنجیره صنعت دریایی اثر بخش باشد .

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.