| کد خبر: 128755 |

وزیر راه توجه ویژه به راه اندازی ایستگاه درون شهری قطار در ارومیه دارد

تین نیوز

  شهردار ارومیه با قدردانی از توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی در خصوص آغاز مطالعات ایستگاه های درون شهری قطار در انتهای مسیر قطار مراغه - ارومیه، گفت: بااتمام این مطالعات، 2 ایستگاه قطار با کاربرد 2 منظوره بین شهری و داخل شهری راه اندازی می شود.

 

به گزارش ایرنا،  محمد حضرت پور در آئین گشایش هشتمین جشنواره گل ها در دهکده ساحلی چی چست این رویداد را خبری خوش برای شهروندان ارومیه دانست و افزود: ایستگاه فعلی در حدود 5 کیلومتری شهر ارومیه قرار دارد و راه اندازی این 2 ایستگاه مزایای زیادی برای مسافران و شهروندان دارد.

 

وی همچنین ادامه داد: دهکده چی چست نیز به زودی به عنوان مجموعه کامل تفریحی گردشگری، تجهیز و با این کار زمینه تبدیل این منطقه به مقصد گردشگران داخلی و خارجی فراهم می شود.

 

به گفته وی برای بهبود وضعیت این دهکده راه اندازی جشنواره گلها و همچنین ایجاد شهربازی مدرن تمهید شد و مورد استقبال مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه شهربازی چی چست از جمله مدرن ترین شهربازی ها در کشور و شمال غرب خواهد بود، اضافه کرد: الگوی این شهربازی از شهر پاریس گرفته شده است و برای راه اندازی آن از تجهیزات استاندارد استفاده می شود.

 

حضرت پور با تبریک اعیاد شعبانیه و روز شوراها، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای جلب مشارکت بیش از پیش مردم در تصمیم سازی های مدیریتی راه اندازی شده است و اقدامی با ارزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.

 

مطالعات طرح راه اندازی 2 ایستگاه درون شهری در انتهای قطار مراغه – ارومیه با پیگیری های مستمر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان نهادهای دولتی از سوی وزارت راه و شهرسازی آغاز شده است.

 

در حاشیه این آئین برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله جشنواره بادبادک ها با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.