| کد خبر: 128353 |

◄ تلنگری مثبت به نام روز ایمنی حمل‌ونقل

تین نیوز

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص روز ایمنی حمل‌ونقل گفت: بنده اعتقاد دارم هر تلنگری که در بحث ایمنی باشد مفید است و به شخصه بسیار با آن همدل هستم، از یک حرکت کوچک تا تعیین روز و هفته ملی در این راستا، همگی می‌توانند نقشی هرچند کوچک در آگاه‌سازی مردم و طبیعتا تاثیر مثبت در کاهش تلفات جاده‌ای ایفا بکنند و این بسیار مهم و قابل توجه است.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ ذکریا صفرزاده گفت: دلیل این نگاه مثبت هم این است که اگر حداقل یک نفر به این تلنگرها توجه کند و قوانین را بیشتر رعایت کند و نهایتا یک نفر از آمار تلفات سوانح جاده‌ای کم‌تر بشود، موفقیت بزرگی برای جامعه و مسئولان حمل‌ونقل است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این روز هم به نوعی یادآور ایمنی جاده‌های کشور است و اینکه ما نشان بدهیم چه اتفاقاتی در راه‌ها در حال رخ دادن است، علی‌رغم تلاش‌هایی که در برنامه‌های توسعه‌ای انجام شده باز هم ما در سال گذشته 16 هزار کشته در محورها داشتیم که آمار بسیار نگران کننده‌ای است.

 

صفرزاده اظهار داشت: مقایسه آمارهای تلفات و سوانح در کشور ما با همین آمارها در دیگر کشورها و مقایسه آن با آمار معمول جهانی نشان‌دهنده این است که ما در وضعیت خوبی نیستیم، در مجموع وجود چنین روزهایی بسیار مثبت است و می‌تواند در حکم یک تلنگر، تاثیرات خوبی در جامعه داشته باشد.

 

صفرزاده در ادامه از اقدامات راهداری استان تهران در راستای کاهش تلفات جاده‌ای گفت: تعامل و همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با پلیس و دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور کاهش آمار تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای تا کنون به خوبی اتفاق افتاده است و نتایج مثبتی نیز به همراه داشته است.

 

صفرزاده گفت: همواره کلیه سعی و تلاشمان در حوزه راهداری حفظ و نگهداری شرایط مطلوب راه‌ها و همچنین ارتقاء روزافزون ایمن جاده‌ای استان به منظور کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای است،  در این بین و به منظور خدمت رسانی مضاعف به هموطنانتعامل مطلوب و کم‌نظیری با پلیس و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان در این حوزه داریم.

 

ذکریا صفرزاده ادامه داد: به همین منظور تمام تلاشمان کاهش روزافزون و به حداقل رساندن آمار تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای است که البته کاربران جاده‌ای و هموطنان گرامی نیز با رعایت قوانین و مقررات بهترین در رانندگی بهترین همکاری را می‌توانند با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.