| کد خبر: 128292 |

◄ انتقال حمل بیش از ۲ میلیون تن بار معدنی از جاده به سمت ریل

تین نیوز

شرکت احیا سپاهان در جهت تحقق هدف 57 میلیون تنی حمل بار داخلی از طریق ریل، تفاهم‌نامه حمل ریلی 2 میلیون تن بار معدنی را به امضا رساند.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری سلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی درباره تفاهم‌نامه حمل ریلی ۲ میلیون تن بار معدنی شرکت احیا سپاهان، گفت: به منظور تحقق حمل بار ۵۷ میلیون تنی بار داخلی مصوب هیات مدیره شرکت، نشستی با حضور مدیرعامل شرکت معدنی احیا سپاهان و مدیران کل ادارات کل سیروحرکت و راه‌آهن شرق در اداره کل بازرگانی و بازاریابی داخلی برگزار شد.

 

مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه‌آهن افزود: در این جلسه بر توسعه و افزایش ظرفیت بارگیری در ایستگاه جدید سنگان تاکید و تفاهم‌نامه حمل ۲ میلیون تن مواد معدنی از معادن شرکت احیا سپاهان به مقصد بندرعباس و ۶۰۰ هزار تن به مقصد ذوب‌آهن تنظیم شد.

 

به گفته وی؛ این تصمیم در سطح عملیاتی، منجر به انتقال بیش از ۲ میلیون تن بار معدنی از جاده به سمت ریل خواهد شد که برای اولین بار از مبداء ایستگاه جدید سنگان اجرا خواهد شد.

 

احمدی تصریح کرد: با توجه به مصوب هیات مدیره راه‌آهن در جهت اتصال معادن فوق به ایستگاه سنگان، عملیات انتقال ادوات روسازی خط برای ادامه نصب روسازی خط فرعی ۸ کیلومتر با هماهنگی اداره کل خط و سازه‌های فنی از مبدا ایستگاه ملایر با تصدی‌گری حمل شرکت سمند ریلی پیگیری می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اتصال شبکه ریلی به این مراکز عمده تولید سنگ‌آهن، کنستانتره و گندله، افزایش قابل توجهی در سهم ریلی بارهای معدنی در این منطقه معادل ۱۰ میلیون تن را به دنبال دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.