| کد خبر: 127575 |

برای اجرای برنامه های توسعه ای متعصب باشیم

تین نیوز| عضو هیات مدیره راه آهن گفت: در جهت اجرا و تکمیل پروژه ها نیاز به سرمایه گذاری های زیادی است که با توجه به اینکه شرایط بین المللی به نفع راه آهن است بایستی اقدامات خود را جدی تر پیش ببریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سعید رسولی عضو هیئت مدیره راه آهن با بیان اینکه سرمایه های عظیمی در راه آهن کشور مشغول به فعالیت هستند، گفت: برای مردمی که لایق بهترین ها هستند راه آهن و پرسنل آن خدمات رسانی را بیش از پیش افزایش داده اند.

وی افزود: سال ۹۵ را در شرایطی گذراندیم که رکود حمل بار توسط راه آن شکسته شد بطوریکه شاهد حمل ۴۰.۴ میلیون تن بار در شبکه سراسری راه آهن بودیم.

رسولی در ادامه عنوان کرد: در ایام پیک نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۷ فروردین سال جاری ، یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر جابجا شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته نزدیک به ۳۵۰ واگن فرسوده عمر بالای ۴۵ سال از ناوگان ریلی خارج شدند و همچنین با استفاده از روش های مختلف بهره وری و برنامه ریزی توانستیم قطارهای گردشگری را راه اندازی و میزان جابجایی مسافر را رشد دهیم.

عضو هیئت مدیره راه آهن عنوان کرد: خوشبختانه در ایام پیک بازدیدها و بازرسی های مستمری از روند فعالیت های خدمات رسانی در ایستگاه ها صورت گرفت که براساس ارزیابی عملکردها شاهد افزایش روز افزون خدمات با کیفیت در ایستگاه ها و قطارهای مسافری بودیم.

وی با اشاره به این مطلب که امسال با انرژی مضاعف در مجموعه مدیریت راه آهن برنامه ها را پیگیری می کنیم، خاطر نشان کرد: در افق برنامه ششم توسعه و سند تفضیلی که چاپ و منتشر شده، هدف گذاری برای دستیابی سهم بار و مسافر مورد نظر به ترتیب ۳۰ و ۲۰ درصد ، مشخص شده است.

رسولی اظهار داشت: برای سال جاری باید بتوانیم به ۲۰میلیون تن بار و ۴۳ میلیون مسافر، در بخش ریلی برسیم.

وی ادامه داد: برنامه های توسعه ای مصوب شده زیادی در دست اجرا داریم که بایستی تمام ساعات و فرصتهای موجود خود را جهت دستیابی به اهداف بکار گیریم تا انتهای برنامه شاهد تحولات ریلی در کشور باشیم.

رسولی تاکید کرد: نسبت به برنامه های توسعه ای مصوب شده متعصب باشیم.

عضو هیات مدیره راه آهن گفت: در جهت اجرا و تکمیل پروژه ها نیاز به سرمایه گذاری های زیادی است که با توجه به اینکه شرایط بین المللی به نفع راه آهن است بایستی اقدامات خود را جدی تر پیش ببریم.

وی در پایان گفت: با توجه به اهداف مورد نظر ، امیدوارم نیروهای بسیج راه آهن و تمام پرسنل ریلی در جهت تحقق اهداف ، تلاش های خود را برای جایگاه برتر حمل و نقل ریلی بیش از پیش افزایش دهند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم ضمن اهدا تندیس یادمان شهدا به عضو هیات مدیره ، از همکاران و مدیرانی که در حوزه بسیج همکاری و تعامل قابل توجه داشته اند، تقدیر و قدردانی شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.