| کد خبر: 168121 |

◄ پرواز تهران-زنجان متوقف می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان از امکان پایان فعالیت پرواز زنجان- تهران به علت قیمت تمام‌شده بالای بلیت خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان از امکان پایان فعالیت پرواز زنجان- تهران بهعلت قیمت تمام‌شده بالای بلیت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، مهرداد سلطانی از تلاش مجموعه استانی برای فعال کردن پروازهای لغو شده فرودگاه  زنجان خبر داد و گفت: مسئولان استانی به دنبال برقراری پرواز به کشور ترکیه و نجف اشرف هستند.

او در ادامه گفت: در سفر جمعی از مسئولان استان به ترکیه راه‌اندازی پرواز به این کشور مطرح شد که نزدیک‌ترین و در دسترس‌ترین پرواز به این کشور استانبول است.

به گزارش تابناک، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان از انجام مذاکرات با یک شرکت هواپیمایی برای برقراری مجدد پرواز مشهد- کیش  خبر داد و گفت:  برقراری این پرواز به‌صورت ترکیبی است.

سلطانی به ناپایداری قیمت پروازها اشاره کرد و گفت: قیمت تمام‌شده‌ پرواز تهران-زنجان که شرکت‌های هواپیمایی برای آن اعلام می‌کنند، گران است از همین رو پیش‌بینی می‌کنیم که پس از چند پرواز، استقبالی از آن نشده و مجبور به تعطیلی شویم.

او گفت: پروازهای ترکیبی از اولویت‌های استان است و راه‌اندازی پروازهای ترکیبی به ترکیه، نجف اشرف، کیش و مشهد و یا هر پرواز دیگری باهدف پایدارسازی آن‌ها صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان به وجود این پروازها درگذشته اشاره کرد و گفت: در موقعیت کنونی به دنبال راهکاری هستیم که این پروازها را به‌صورت پایدار راه‌اندازی شود چون قیمت بالای پروازها باعث به‌صرفه نبودن آن‌ها شده و منجر به تعطیلی آن‌ها می‌شود.

سلطان درباره دیگر عوامل عدم استقبال از فرودگاه زنجان گفت: مسافت فرودگاه زنجان تا شهر و  در دسترس بودن خطوط حمل‌ونقل ریلی و زمینی از زنجان به تهران نیز از دیگر موضوعاتی است که مانع از استقبال  از پرواز تهران-زنجان می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.