| کد خبر: 167245 |

◄ وعده‌ بهبود شرایط رانندگان همدانی

نشست مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان برگزار شد .

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، گفت : فعالان عرصه حمل‌ونقل بازوان قدرتمند توسعه اقتصادی استان هستند و  تمام تلاش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و این اداره کل  ارتقای جایگاه و اجرای حقوق تلاشگران این بخش به‌ویژه رانندگان است .

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی  راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان افزود: تغییر و افزایش نرخ کرایه حمل جاده‌ای کالا ، از ابتدای سال جاری در دستور کار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بود ودراستان زنجان نیز قیمت کرایه حمل تا 20 درصد افزایش‌یافته است .

دست‌نشان گفت: با پیگیری‌های به عمل‌آمده درخصوص موضوع سهم بیمه تامین اجتماعی رانندگان ، مقرر شد پرداخت بخشی از سهم رانندگان کماکان به روال سابق ادامه یابد و مشکلات احتمالی بیمه تامین اجتماعی این عزیزان سریعاً مورد بررسی قرارگیرد.

به گفته دست‌نشان کارگروهی برای بررسی نهایی مطرح وضعیت حقوق بازنشستگی رانندگان تشکیل‌شده است .

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی  دیگر از مطالبات قشر زحمتکش رانندگان بین‌شهری مواردی از قبیل تامین  لاستیک ، قطعات یدکی و روغن است  که پیگیری‌های جدی و لازم از طریق مبادی ذی‌ربط از طریق وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال انجام است  و در استان زنجان نیز رایزنی‌هایی در این خصوص با سازمان صنعت ،معدن و تجارت صورت گرفته است .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به سهم بالای حمل‌ونقل جاده‌ای در اقتصاد کشور که گردش اصلی آن برعهده فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای به طور خاص رانندگان تلاشگر می‌باشد ، سیاست و رویکرد اصلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جهت پیشبرد برنامه‌ها، تعامل، هم‌اندیشی و همکاری با نمایندگان این گروه از زحمتکشان جامعه در قالب تمامی تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل و کانون‌های سراسری در مرکز و استان‌های سراسر کشور است  و این اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ، خود را موظف به پیگیری موضوعات مربوط به ادامه منطقی و صحیح گردش چرخه حمل‌ونقل جاده‌ای و منافع دست اندرکاران این بخش و به طور ویژه معیشت آنان که منجر به ارتقای آرامش و آسایش خاطر این افراد و خانواده‌های آنان ، افزایش ضریب بهره‌وری فعالیت‌ها و حفظ منافع ملی کشور می‌شود، می‌داند .

در این نشست نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکتهای حمل‌ونقل کالای استان مشکلات و موضوعات مدنظر خودرامطرح کردند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.