| کد خبر: 163685 |

انجام 7 هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد سفرهای انجام شده با ناوگان حمل نقل این اداره کل را طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی 7 هزار و 72 مورد اعلام کرد.

تین نیوز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد سفرهای انجام شده با ناوگان حمل نقل این اداره کل را طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی 7 هزار و 72 مورد اعلام کرد.
 

به گزارش تین‌نیوز،  ایرج دست‌نشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران متوسط تردد ساعتی محورهای استان را طی روز گذشته 410 مورد اعلام و اظهار کرد: این تعداد تردد در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال‌گذشته 31.8 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 11.6 درصد از وسایط نقلیه عبوری از محورهای استان طی روز گذشته وسایط نقلیه سنگین بوده است، تصریح کرد: سرعت متوسط تردد در محورهای استان زنجان هم طی روز گذشته 84.6 کیلومتر برآورد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان پرترددترین محور استان طی روز گذشته را با یک هزار و 651 مورد تردد ساعتی آزادراه زنجان- قزوین اعلام کرد و گفت: آزادراه زنجان- تبریز، ابهر- خرم‌دره، زنجان- میانه و زنجان- سلطانیه دیگر محورهای پرتردد استان بوده است.

به گزرش روابط عمومی راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان، دست‌نشان از فروش 10 هزار و 860 قطعه بلیت سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین‌ماه خبر داد و افزود: 9 هزار و 377 بلیت از این مجموع به صورت حضوری به فروش رسیده است.

وی تعداد سفرهای انجام شده با ناوگان حمل نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل عمومی استان زنجان را طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی 7 هزار و 72 مورد اعلام و تصریح کرد: 46 هزار و 932 نفر با این سفرها جابه‌جا شده‌اند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.