| کد خبر: 160103 |

محورهای منتهی به قزوین از سمت زنجان مسدود است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از بسته بودن همه محورهای منتهی به استان قزوین خبر داد و گفت: کولاک موجود در محدوده ضیاءآباد تا تاکستان عمده‌ترین دلیل مسدود شدن این محورها است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از بسته بودن همه محورهای منتهی به استان قزوین خبر داد و گفت: کولاک موجود در محدوده ضیاءآباد تا تاکستان عمده‌ترین دلیل مسدود شدن این محورها است.

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از مسدود بودن چهار محور اصلی ارتباطی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: محورهای منتهی به استان زنجان شامل اتوبان زنجان- قزوین و محور ترانزیت زنجان - قزوین و همچنین دو محور منتهی به شهرستان طارم شامل زنجان- طارم و زنجان- تهم- چو رزق هم به دلیل وجود بوران و کولاک مسدود است.

وی با تأکید بر مسدود همه محورهای منتهی به استان زنجان از سمت زنجان گفت: مسیر ضیاء آباد تا تاکستان به دلیل وجود کولاک شدید بسته است، به همین دلیل اجازه تردد در این محور داده نمی‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با تأکید بر نیاز به همراه داشتن تجهیزات ایمنی برای تردد در همه محورهای استان زنجان گفت: زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و اطمینان از پر بودن باک بنزین ازجمله لوازم الزامی انجام سفر، آن‌هم در صورت ضرورت است.

یوسفی با تأکید مجدد بر پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری در وضعیت جوی این‌چنینی افزود: در صورت الزام انجام سفر، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ازجمله رعایت سرعت و فاصله مطمئنه، آرامش خود را حفظ و با نیروهای خدمات رسان حاضر در محورها هم همکاری لازم را داشته باشند.

وی از مسدود بودن 90 محور روستایی در محدوده استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: راه‌های روستایی بازگشایی‌شده طی روز گذشته هم دوباره مسدود شده و نیاز به بازگشایی مجدد دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با توصیه به مسافران برای کسب اطلاعات موردنیاز از مسیر و مقصد سفرهای خود گفت: شماره تلفن و سامانه‌های 141 و 1816 آماده پاسخگویی به سؤالات مسافران عبوری از محورهای استان در این رابطه است

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.