| کد خبر: 159329 |

سطح جاده‌های زنجان خیس و لغزنده است

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف سطح جاده‌های استان زنجان خیس و لغزنده است.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف سطح جاده‌های استان زنجان خیس و لغزنده است.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی بابیان اینکه با توجه بارش برف استان زنجان را فراگرفته است، افزود: در حال حاضر سطح جاده‌های استان خیس و لغزنده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر به علت بارش برف، مه در گردنه‌های کوهستانی استان زنجان حاکم است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: همچنین در حال حاضر تمام جاده‌های استان زنجان پرحجم است و رانندگان حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و خوشبختانه تاکنون با توجه به بارش برف در استان تصادفی در جاده‌های استان زنجان رخ نداده است و تردد با آرامش در حال انجام است.

شیرمحمدی تأکید کرد: رانندگان حتماً برای تردد در گردنه‌های کوهستانی  دقت کنند و تمهیدات گرمایشی را در دستور کار قرار دهند و برف و کولاک موضعی  جاده‌های زنجان را خیس و لغزنده کرده است و رانندگانی که در فصل زمستان اقدام به مسافرت می‌کنند توصیه می‌شود خودروی خود را به سیستم گرمایشی مجهز کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان با توجه به بارش برف حتماً با دقت و حوصله رانندگی و از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند، گفت: با توجه به بارش برف در گردنه های کوهستانی، رانندگان حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و با توجه به وقوع کولاک و مه آستانه دید خود را تقویت کنند.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با تاکید بر اینکه رانندگان با توجه به بارش برف حتماً با دقت و حوصله رانندگی و از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند، افزود: با توجه به بارش برف در گردنه‌های کوهستانی، رانندگان حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند و با توجه به وقوع کولاک و مه آستانه دید خود را تقویت کنند.

شیرمحمدی تصریح کرد: در حال حاضر بارش برف در گردنه‌ها باعث لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید رانندگان شده، بنابراین رانندگان برای تردد در گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر استان حتماً تمهیدات ایمنی و گرمایشی را موردتوجه قرار دهند.

به گزارش ایسنا رئیس پلیس‌راه استان زنجان افزود: مردم به‌محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.