| کد خبر: 157418 |

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد:

وجود 74 نقطه حادثه خیز در استان زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه 120 نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شده بود، گفت: با ایمن سازی این نقاط در حال حاضر تنها 74 نقطه حادثه خیز در استان زنجان وجود دارد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه 120 نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شده بود، گفت: با ایمن سازی این نقاط در حال حاضر تنها 74 نقطه حادثه خیز در استان زنجان وجود دارد.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت نقاط حادثه‌خیز در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در استان زنجان 74 نقطه حادثه‌خیز وجود دارد.

وی بابیان اینکه 120 نقطه حادثه‌خیز در استان زنجان شناسایی‌شده بود، اظهار کرد: در حال حاضر با اجرای طرح ایمن سازی نقاط حادثه خیز، تنها 74 نقطه حادثه خیز در استان باقی مانده و ایمن سازی 12 نقطه حادثه خیز هم در دست اقدام است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه ایمن سازی نقاط حادثه خیز باقیمانده نیازمند تأمین اعتبار است، گفت: ایمن سازی نقاط حادثه خیز براساس اولویت بندی خواهد بود.

شیر محمدی نصب تابلوهای محدودیت سرعت، چشم گربه‌ای، شیارهای لغزنده در نقاط حادثه خیز یکی از عوامل در ایمن سازی این نقاط است، افزود: استان زنجان با اجرای طرح ایمن سازی نقاط حادثه خیز در جاده ها، گام مهمی را در کاهش تصادفات جاده‌ای برداشته است.

وی با اشاره به اینکه آزادراه های زنجان به قزوین، زنجان به تبریز و محورزنجان به دندی جزو نقاط پر تصادفات هستند، ادامه داد: خوشبختانه آزاد راه زنجان به قزوین طی سال گذشته ایمن سازی شد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه گردنه قلی کندی از نقاط پر تصادف در استان زنجان بود، گفت: بخصوص در فصل زمستان تصادفات زیادی در گردنه قلی کندی رخ می داد که با نصب تابلو و دپوی خاک در گردنه ایمن سازی این نقطه انجام شده است.

شیر محمدی افزود: ایمن سازی نقاط حادثه خیز یا پر تصادف باعث کاهش تصادفات می شود ولی باید توجه داشته باشیم که در کاهش تصادفات عامل انسانی هم بسیار موثر است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.