| کد خبر: 154329 |

مه ناپایدار جاده های زنجان را فرا گرفته است

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: در حال حاضر با توجه به تر اکم بالای ابر در آسمان استان زنجان، مه ناپایدار برخی از جاده های این استان را فرا گرفته است.

تین نیوز

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: در حال حاضر با توجه به تر اکم بالای ابر در آسمان استان زنجان، مه ناپایدار برخی از جاده های این استان را فرا گرفته است.

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر با توجه به تر اکم بالای ابر در آسمان استان زنجان، مه ناپایدار  و کاهش دید افقی آزاد راه زنجان به تبریز، ترانزیت زنجان به میانه، زنجان به طارم و زنجان به تهم و چورزق را فرا گرفته است.  

وی اظهار کرد: با توجه به گزارش هواشناسی از بعد از ظهر بر پوشش ابر افزوده می شود و بارش پراکنده  باران و بارش برف درگردنه های کوهستانی استان را خواهیم داشت که در این میان رانندگان حتما در گردنه های کوهستانی با دقت رانندگی کرده و آستانه دید خود را تقویت کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: رانندگانی که در گردنه های کوهستانی تردد می کنند حتما با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رانندگی کنند چرا که منطقه کوهستانی است و جهت تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در تمام جاده‌های استان توصیه می‌شود و در این میان تردد با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه امکان پذیر است.  

امینی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

وی تصریح کرد: رانندگان برای داشتن سفری امن حتما هر دو ساعت زمانی را برای استراحت اختصاص بدهند و از عجله خود داری کنند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.