| کد خبر: 154080 |

محورهای زنجان مه آلود است/ استفاده از چراغ مه شکن و رعایت نکات ایمنی

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: هم اکنون مه غلیظ دید افقی رانندگان را در آزادراه زنجان - تبریز، زنجان - بیجار و جاده ترانزیت همین آزادراه کاهش داده که استفاده از چراغ های مه شکن الزامی است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: هم اکنون مه غلیظ دید افقی رانندگان را در آزادراه زنجان - تبریز، زنجان - بیجار و جاده ترانزیت همین آزادراه کاهش داده که استفاده از چراغ های مه شکن الزامی است.

محمد امینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان در آزادراه زنجان - تبریز و جاده ترانزیت زنجان - میانه پوشیده از مه غلیظ است.

به گفته وی، علاوه بر این مسیرها جاده زنجان – بیجار در محدود گردنه سعید آباد نیز پوشیده از مه غلیظ و موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیرهای ارتباطی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تردد در مسیرهای ارتباطی بیان شده، با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه و در سایر جاده‌های استان نیز با رعایت نکات ایمنی و به صورت عادی و روان در جریان است.

امینی، از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، استفاده از چراغ های مه شکن عقب و جلوی خودرو را جدی بگیرند، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و سخت گذر این استان بطور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان یادآور شد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.

استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.