| کد خبر: 152456 |

اتصال روگذر سیدالشهدا به جاده بیجار در دست اقدام است

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان گفت: همزمان با بازگشایی زیرگذر تقاطع غیر هم‌سطح سیدالشدا (ع)، عملیات اتصال روگذر این تقاطع به جاده بیجار در دست اجراست.

تین نیوز

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان گفت: همزمان با بازگشایی زیرگذر تقاطع غیر هم‌سطح سیدالشدا (ع)، عملیات اتصال روگذر این تقاطع به جاده بیجار در دست اجراست.

اسرافیل نیازی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هماهنگی‌ها با راهداری به منظور ایمن‌سازی لازم برای اتصال روگذر به جاده بیجار انجام شده است.

وی پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر هم‌سطح سیدالشهدا (ع) را ۹۵ درصد اعلام و اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر، موانع اداری عدم بهره‌برداری پروژه رفع، پایه‌های موقت برداشته و زیرگذر آزاد شد، اما طی یک هفته باید داربست‌های موقت جمع‌آوری و رفیوژ وسط آماده شود.

نیازی در خصوص روگذر نیز خاطرنشان کرد: اگر قرنیز، نرده‌کشی و حفاظ‌گذاری اطراف عرشه و عایق‌بندی کف به اتمام برسد، برای آسفالت‌ریزی به شهرداری تحویل می‌شود، نورپردازی هم در وهله بعد عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان تاکید کرد: در صورتی که آسفالت‌ریزی عرشه سریع‌تر انجام نشود، مواجهه با سرما کار را دشوار می‌کند.

نیازی همچنین از حفر چاه‌هایی برای جذب آب‌های نافذ در پل خبر داد و تصریح کرد: شهرداری به جد رفع این مشکل را در دستور کار قرار داده است.

وی هزینه اختصاص یافته به این پروژه را بیش از ۴۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: بزرگ‌ترین مزیت اجرای تقاطع غیر هم‌سطح سیدالشهدا (ع) تسهیل عبور و مرور و کاهش مشکلات ترافیکی مسیر است، خود پروژه نیز به عنوان المانی برای شهر محسوب می‌شود.

عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح سیدالشهدا (ع) زنجان به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر زنجان از سال ۸۹ در سه فاز در لاین جنوبی شهر به‌نام خیابان خیام آغاز شده و بهره‌برداری از آن هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان زنجانی است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.