| کد خبر: 151758 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان:

پروژه کمربندی قیدار جزو ۱۰ طرح بزرگ حوزه راهسازی کشور است

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه کمربندی قیدار جزو ۱۰ طرح بزرگ حوزه راهسازی کشور است که دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه کمربندی قیدار جزو ۱۰ طرح بزرگ حوزه راهسازی کشور است که دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

کلیم الله وثوق در گفتگو با خبرنگار مهر به پروژه کمربندی قیدار اشاره کرد  و با بیان اینکه پروژه کمربندی قیدار جزو ۱۰ طرح بزرگ حوزه راهسازی کشور است، افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی ۹ کیلومتر از تقاطع جاده اصلی به سمت زنجان تا جاده ابهر تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

و ی اظهار کرد:  کمربندی قیدار به طول ۱۸ کیلومتر، یک فاز از بزرگراه سلطانیه-قیدار- کبودرآهنگ است و با در نظر گرفتن رمپ های ورودی و خروجی و تقاطع ها بیش از ۲۴ کیلومتر طول دارد. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ساخت کمربندی قیدار از خواسته های مهم مردم شهرستان خدابنده و بخصوص شهروندان قیداری است که دهه فجر سالجاری یک لاین آن به بهره برداری می رسد.

وثوق با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال تامین منابع مالی هستیم، تاکید کرد: در صورت تحقق تامین منابع مالی نیمه اول سال ۹۷ شاهد بهره برداری کامل از کمربندی شهر قیدار خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال حاضر آسفالت ریزی ۶ کیلومتر اول کمربندی شهر قیدار آغاز شده و وجود چندین تقاطع غیر همسطح و پل های متعدد حجم کار را زیاد کرده است.

وقوع تصادفات مکرر در شهر قیدار و قربانی شدن مردم بی‌گناه زیر خودروهای سنگین، واژگونی تانکرهای حامل مواد اشتعال‌زا در خیابان کمربندی در سال ۸۷ و از بین رفتن زیرساخت‌های شهری از جمله آسفالت و زیرسازی خیابان‌ها باعث شد که مسئولان وقت به فکر احداث کمربندی در شهر قیدار بیفتند، به‌طوری که استاندار وقت به همراه مدیرکل راه و شهرسازی و مسئولان عالی‌رتبه استان و شهرستان در آذر ماه ۸۸ در مرکز شهرستان حاضر شده و کلنگ احداث کمربندی را به زمین زدند. این پروژه قرار بود یکساله به اتمام برسد ولی در حال حاضر هشت سال از این وعده می گذرد.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.