| کد خبر: 147408 |

نصب کارتخوان بر روی تاکسی های شهری زنجان شتاب می گیرد

مدیر عامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری زنجان گفت: تاکنون دستگاه کارتخوان در 300 دستگاه تاکسیدرون شهری زنجان نصب شده و طبق برنامه ریزی ها این روند تا پایان مهر امسال به پایان می رسد.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری زنجان گفت: تاکنون دستگاه کارتخوان در 300 دستگاه تاکسیدرون شهری زنجان نصب شده و طبق برنامه ریزی ها این روند تا پایان مهر امسال به پایان می رسد.

منیژه ناظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نصب کارتخوان بر روی تاکسی های درون شهری زنجان از اواسط مرداد امسال آغاز شده است.

وی اظهار کرد: طی هفته جاری، روزانه دستگاه کارتخوان در 50 تا 60 دستگاه تاکسی نصب می شود و این کار تا پایان مهر ادامه دارد.

ناظری افزود: این اقدام با هدف پرداخت غیر نقدی وجوه انجام می شود و این در حالی است که استفاده از این نوع وسیله بین مردم آنگونه که باید و شاید نهادینه نشده و به زمان بیشتری نیاز دارد.

مدیر عامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری زنجان ادامه داد: استقبال رانندگان تاکسی نیز در استفاده از کارتخوان ها مناسب بوده و موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که مشکلات احتمالی نصب این وسیله به مرور زمان برطرف می شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان نیز در این ارتباط ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته نصب دستگاه‌های کارتخوان بر روی 2 هزار و 377 تاکسی‌ درون شهری زنجان انجام خواهد شد.

مهدی مهاجر افزود: با افزایش شمار کارتخوان های نصب شده بر تاکسی ها به یکهزار دستگاه می توان نسبت به الزام آور بودن استفاده از آن اقدام کرد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان گفت: طبق برنامه ریزی ها در ادامه کارتخوان بر تاکسی های مسیر خطی نصب می شود.

وی بیان کرد: از مجموع تاکسی های فعال درون شهری زنجان 700 دستگاه تاکسی فرسوده بوده که در صورت تخصیص تسهیلات لازم می توان نسبت به نوسازی آن اقدام کرد.

مهاجر افزود: سال گذشته 220 دستگاه تاکسی درون شهری زنجان نوسازی شد و این در حالی است که تسهیلات نوسازی نیز مشکلاتی دارد چرا که رانندگان توان پرداخت اقساط بالای آن را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: طی قرارداد منعقد شده ما بین شرکت نفت و اتحادیه تعاونی مصرف تاکسیرانی کشور مقرر شده بود که تسهیلات با سود چهار درصد به رانندگان تاکسی داده شود که این مهم تا کنون و بنا به دلایلی محقق نشد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.