| کد خبر: 168228 |

◄ مابه‌التفاوت نرخ ارز به پروژه‌های ریلی پرداخت می‌شود

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی مزایای در سرمایه‌گذاری حوزه ریلی را تشریح کرد و از برخی کاستی‌ها در شهرستان بافق گلایه کرد.

تین نیوز

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی مزایای در سرمایه‌گذاری حوزه ریلی را تشریح کرد و از برخی کاستی‌ها در شهرستان بافق گلایه کرد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا صباغیان به محرومیت ریلی بافق باوجود قرارگیری درتقاطع پنج راه ریلی اشاره کرد و گفت: بافق ظرفیت احداث کارخانجات تعمیرات اساس لکوموتیو و تولید واگن رادار است.

او از اجرایی نشدن مصوبه سفر اول ریاست جمهوری مبنی بر مطالعه تأسیس کمرگ در بافق گلایه کرد و افزود: با توجه به ویژگی راه‌آهن، تسریع در تکمیل گمرک، توسعه و خدمات راه‌آهن نقطه عطفی برای گسترش و تحول سرمایه‌گذاری در صنایع جوار ریلی در بافق خواهد بود.

عضو کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی برخی گلایه‌ها در حوزه کارگری در مجموعه راه‌آهن را نیز یادآور شد و گفت: بخشی از قراردادهای یک‌ماهه اسباب نارضایتی کارگر را به وجود آورده که باید به این مسئله نیز توجه خاص شود.

صباغیان در تشریح مزایای سرمایه‌گذاری در حوزه ریلی گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ریلی از پرداخت مالیات معاف بوده، یارانه بخش ریلی بلافاصله پرداخت می‌شود و همچنین دولت مابه‌التفاوت نرخ ارز را برای بخش خصوصی پرداخت می‌کند.

این نماینده مجلس گفت:شورای اقتصاد برای سرمایه‌گذاری در راه‌آهن هفت میلیارد و 500 میلیون دلار مصوبه داشته و در برنامه ششم نیز 30 درصد سهم بار کشور بر عهده راه‌آهن است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.