| کد خبر: 167205 |

◄ توضیح یک مقام راه‌آهن درباره خروج احتمالی شرکت‌های خارجی ریلی از ایران

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن از عدم خروج شرکت‌های طرف قرارداد با راه‌آهن خبر داد و گفت: با شرایط کنونی نمی‌توان پیش‌بینی کرد که شرکتی خارج می‌شود یا نه.

تین نیوز

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن از عدم خروج شرکت‌های خارجی طرف قرارداد با راه‌آهن خبر داد و گفت: با شرایط کنونی نمی‌توان پیش‌بینی کرد که شرکتی خارج می‌شود یا نه.

به گزارش تین‌نیوز، مازیار یزدانی درباره شرایط پروژه‌های ریلی پس از خروج امریکا از برجام و تحریم‌های جدید گفت: هنوز شرکت‌های خارجی که در پروژه‌های زیربنایی راه‌آهن با ایران همکاری دارند واکنشی از خود نشان نداده‌اند.

او به بررسی شرایط توسط این شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی نمی‌توان پیش‌بینی کرد که شرکتی از ایران خارج می‌شود

یزدانی به امکان جایگزینی شرکت‌های دیگر در صورت خروج شرکت‌های خارجی از پروژه‌های ریلی اشاره کرد و گفت: در بخش‌های زیربنایی و فنی راه‌آهن در انحصار هیچ شرکتی نیستیم و به‌محض اینکه شرکتی قصد خروج از همکاری با ایران را داشته باشد، شرکت دیگری سریعاً جایگزین آن می‌شود.  

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن گفت: صد درصد امسال نمونه نهایی ریل ملی تائید می‌شود اما اینکه ذوب‌آهن بتواند منابع موردنیاز را برای تولید انبوه تأمین کند به توانایی و همت این شرکت و این مجموعه برمی‌گردد.

به گزارش ایلنا، او در ادامه درباره خودکفایی در تولید ریل در داخل گفت: شمش موردنیاز برای تهیه تولید ریل ملی از هند تأمین خواهد شد و به‌عنوان فاینانس در اختیار ذوب‌آهن برای تولید ریل ملی قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.