| کد خبر: 167196 |

◄ اختیارات شرکت ساخت کاهش نمی‌یابد

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل افزایش مسئولیت شرکت ساخت در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: انتقال پروژه راه‌آهن قزوین – رشت به راه‌آهن باهدفی غیر از اهداف اجرایی بوده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل به افزایش مسئولیت شرکت ساخت در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: انتقال پروژه راه‌آهن قزوین – رشت به راه‌آهن با هدفی غیر از اهداف اجرایی بوده است.

به گزارش تین‌نیوز، خیرالله خادمی به انتقال حدود ۱۰۰ پروژه از وزارت راه و شهرسازی به شرکت ساخت تأکید کرد و گفت: بخش اجرایی پروژه راه‌آهن قزوین- رشت تقریباً کار خاصی ندارد انتقال آن به  شرکت راه‌آهن با هدف دیگری صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل  از پیشرفت 99 درصدی این پروژه سخن گفت و ادامه داد: این پروژه ریلی که یکی از اصلی‌ترین و در عین پیچیده‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور است با پایان زیرسازی تنها کشیدن ۳.۵ کیلومتر ریل جدید در آن باقی‌مانده است.

او به هزینه‌های این انتقال اشاره کرد و گفت: این انتقال چه ازنظر مالی و چه ازنظر زمانی قدری طولانی می‌شود، اما به‌هرحال این تصمیمی بوده که اتخاذشده و قطعاً تمام هدف مجموعه وزارت راه و شهرسازی خدمات‌رسانی به مردم در بهترین و کوتاه‌ترین شکل ممکن است.

خادمی  گفت: راه‌آهن رشت -آستارا در نهایت به مسیر ریلی کشور آذربایجان متصل می‌شود و برای جذب سرمایه مذاکرات مثبتی با طرف آذربایجانی صورت گرفته است.

او در ادامه گفت: با توجه به این‌که در این مذاکرات بنا شده شرکت راه‌آهن از طرف ایران قراردادها را به امضاء برساند از این‌ رو با انتقال این پروژه ادامه ساخت آن در فاز بعدی از سوی راه‌آهن پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، خادمی با تکذیب هرگونه خبر در رابطه با کاهش اختیارات یا متوقف شدن فعالیت‌های شرکت ساخت، گفت: این شرکت در حال حاضر تعداد زیادی پروژه زیربنایی در اختیار دارد که کار روی تمامی آن‌ها ادامه خواهد داشت.

او تأکید کرد: بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی دیگر نیز در نقاط مختلف کشور در دست پیگیری و ساخت داریم که قطعاً تمامی آن‌ها نیاز به پیگیری داشته و نمی‌توان توقع داشت که ناگهان رها شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.