| کد خبر: 166995 |

◄ سفر 8روزه یک قطار باری آزمایشی از ایران به لهستان

قطار کانتینری آزمایشی، با هدف بررسی استفاده از زیرساخت‌های مسیر حمل‌ونقل جنوب-غرب و مدت‌زمان انتقال محموله‌ها از آستارای ایران به ایستگاه اسلاکوف لهستان حرکت کرد و این مسیر را در هشت روز پیمود.

تین نیوز

یک قطار باری آزمایشی، آستارای ایران تا ایستگاه راه‌آهن اسلاوکوف در لهستان را در هشت روز طی کرد.

به گزارش تین‌نیوز ، قطار کانتینری آزمایشی، با هدف بررسی استفاده از زیرساخت‌های مسیر حمل‌ونقل جنوب-غرب و مدت‌زمان انتقال محموله‌ها از آستارای ایران به ایستگاه اسلاکوف لهستان حرکت کرد و این مسیر را در هشت روز پیمود.

قطار کانتینری آزمایشی مجهز به سیستم GPS برای ردیابی حرکت در این مسیر درمجموع سه هزار و 396 کیلومتر مسافت، شامل 596 کیلومتر در خاک ایران و جمهوری آذربایجان، 398 کیلومتر در خاک گرجستان، هزار و 40 کیلومتر از طریق دریای سیاه ، 965 کیلومتر در خاک اوکراین و 399 کیلومتر در خاک لهستان را طی کرده است .

اپراتور این طرح آزمایشی شرکت «ADY کانتینر» بوده و این شرکت با همکاری شرکت '«Hupac Intermodal» سوئیس حمل‌ونقل کانتینرها در مسیر آستارای ایران به مقصد لهستان را اجرا کرده است .

در حال حاضر راه‌اندازی این مسیر در مرحله آزمایشی قرار دارد و در این‌ ارتباط چند دیدار مسئولان و نمایندگان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان، گرجستان، اوکراین و لهستان هم برگزار شده است .

به گزارش ایرنا، مسیر بین‌المللی حمل‌ونقل جنوب – غرب مسیر فرعی از دالان بین‌المللی شمال-جنوب بوده و شامل حمل‌ونقل محموله‌ها از کشورهای جنوب شرقی آسیا از طریق خاک ایران، جمهوری آذربایجان، گرجستان، اوکراین و لهستان به کشورهای اروپای غربی است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.