| کد خبر: 166507 |

◄ اتمام احداث راه‌آهن قزوین-رشت در شهریورماه

مدیرکل ساخت راه‌آهن منطقه ۲ کشور از اعلام جزئیات بیشتر درباره تغییر دستگاه اجرایی پروژه راه‌آهن قزوین - آستارا پس از جلسات امروز خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل ساخت راه‌آهن منطقه ۲ کشور  از اعلام جزئیات بیشتر درباره تغییر دستگاه اجرایی پروژه راه‌آهن قزوین - آستارا پس از جلسات امروز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، علی‌اکبر مردی گفت: بحث تغییر و جابه‌جایی در اجرای این پروژه از پیش از عید مطرح بوده است.

او درباره زمان تقریبی افتتاح پروژه نیز گفت: با توجه به بخش‌هایی از روسازی و همچنین نیازهایی که به بررسی ایمنی و کیفیت خط وجود دارد احتمالاً کار در این مسیر تا شهریورماه ادامه پیدا کند، اما پس‌ازآن مسیر ریلی قزوین به رشت رسماً به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ساخت راه‌آهن منطقه ۲ کشور  تصریح کرد: که بحث زیرسازی کار به گام پایانی خود رسیده و تنها ۱۰۰ متر از آن باقی‌مانده است و ازاین‌رو می‌توان انتظار داشت که به پایان رسیدن این عملیات ظرف امروز و فردا رسماً اعلام شود.

مردی گفت: بارندگی‌های اخیر باعث شده بود متراژ باقی‌مانده از زیرسازی قدری با تأخیر انجام شود که با پیگیری‌های صورت گرفته این مرحله از کار رسماً به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، مسیر ریلی قزوین - رشت به‌عنوان یکی از پنج پروژه اولویت‌دار ریلی دولت در چارچوب اقتصاد مقاومتی وارد فاز اجرایی شد که تاکنون راه‌آهن شهرهای همدان و کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده و راه‌آهن رشت، ارومیه و خط دوم تبریز نیز در مراحل پایانی خود به سر می‌برند.

بر اساس مصوبه‌ای که هیات دولت در جلسه اخیر خود تصویب کرده دستگاه اجرایی پروژه راه‌آهن قزوین – رشت – انزلی – آستارا تغییر خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.