| کد خبر: 165317 |

◄ ارتقای خدمات «رجا» با ورود 64 واگن جدید

شرکت رجا با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های الکترونیکی-دیجیتالی قصد دارد تا با شناخت انتظارات و توقعات مشتریان و مخاطبان، از نیازهای آتی آن‌ها با خبر شود و در جهت بالا رفتن میزان رضایت مردم، ضمن تقویت و نوسازی ناوگان در جهت افزایش جابه‌جایی مسافر و افزایش سرعت قطارهای خود، اقدام کند.

تین نیوز

نزدیک به دو دهه از فعالیت شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا می‌گذرد. این شرکت که حدود 65 درصد از سهم بازار جابه‌جایی مسافر ریلی را به خود اختصاص می‌دهد، همچنان به‌عنوان اصلی‌ترین شرکت ارائه خدمات مسافری ریلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز، این شرکت با در اختیار داشتن سهم مهمی از واگن‌های مسافری و خدماتی حوزه حمل‌ونقل ریلی مسافری و با بهره‌گیری از دانش و تجربیات روزآمد در قسمت آی‌تی، در سال گذشته نسبت به راه‌اندازی سامانه ارتباط با مشتری (CRM)، سامانه تلگرامی اطلاع‌رسانی safararzan1539@، سایت اینترنتی www.raja.ir برای اطلاع مشتریان خود از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت و موجودی بلیت و... اقدام کرد. ارتباط تلفنی از طریق شماره‌های 1539 (از تهران) و 55122417-021 (از شهرستانها) پیش از این هم ممکن بود.

محمد رجبی مدیرعامل رجا در این‌باره به خبرنگار ما گفت: پیگیری به‌روز انتظارات مشتریان در راستای اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای با در نظر گرفتن کارکردهای رسانه‌های نوین، بارگذاری تور مجازی قطارها، طراحی و انتشار نرم‌افزار چندرسانه‌ای رجا، راه‌اندازی کانال‌ها و صفحات اطلاع‌رسانی در شبکه‌های مجازی و... ازجمله امکانات و خدماتی است که در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان در رجا طراحی و اجرا شده است.

رجبی ادامه داد: این شرکت با بهره‌گیری از فناوری‌های الکترونیکی-دیجیتالی قصد دارد تا با شناخت انتظارات و توقعات مشتریان و مخاطبان، از نیازهای آتی آن‌ها با خبر شود و در جهت بالا رفتن میزان رضایت مردم، ضمن تقویت و نوسازی ناوگان در جهت افزایش جابه‌جایی مسافر و افزایش سرعت قطارهای خود، اقدام کند.

رجبی همچنین بیان کرد: ما همواره سعی داشته‌‌ایم که رضایت مشتریان‌مان را جلب کنیم و در  زمینه عرضه و فروش بلیت توفیق داشتیم که براساس نیازهای مردم، کانال‌های مختلف فروش بلیت را اضافه شده کنیم که بنابر این اقدامات، میزان رضایتمندی از خدمات رجا بالاتر رفته و آمار عرضه بلیت‌های غیرحضوری‌ افزایش یافته است. اما درخواست بلیت از طریق ارتباط تلفنی همچنان پر طرفدارتر از سایر روش‌ها است.

مدیرعامل رجا با بیان این‌که با وجود مشکلات بسیار شرکت، برای نوسازی و بازسازی ناوگان‌ اقداماتی انجام شده است، اضافه کرد: ما 35 عدد واگن نو را وارد مجموعه کردیم و 29 واگن را نیز بازسازی کردیم و این‌ها سطح رضایتمندی را افزایش داد.

او افزود: ما کماکان در توسعه ناوگان، نوسازی و توسعه خدمات خود کار می‌کنیم و تعداد قطارهای 5ستاره  را هم افزایش خواهیم داد و امیدواریم که در جهت افزایش رضایت‌مندی مردم بتوانیم در شبکه‌های جدید هم خدمات‌مان را توسعه بدهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا شمشیری 1 0

    بهتر بود در مورد تاریخچه دولتی رجا و تحولات آن هم در یک پاراگراف اطلاعاتی می دادید