| کد خبر: 165216 |

◄ دستور ویژه روحانی برای تکمیل راه‌آهن تبریز – میانه

سخنگوی دولت از دستور ویژه رئیس‌جمهور برای تخصیص منابع موردنیاز جهت تکمیل پروژه راه‌آهن تبریز – میانه به سازمان برنامه‌وبودجه خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی دولت از دستور ویژه رئیس‌جمهور برای تخصیص منابع موردنیاز جهت تکمیل پروژه راه‌آهن تبریز – میانه به سازمان برنامه‌وبودجه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدباقر نوبخت از افتتاح خط ریلی مراغه – ارومیه تا ماه‌های آینده خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری از راه‌آهن مراغه – ارومیه ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار صرف می‌شود و از طرفی هم تأکید داریم پروژه‌های عمرانی باید اولویت‌بندی شوند.

او گفت: میزان اعتبارات تخصیص‌یافته آذربایجان شرقی در حوزه عمرانی 3هزار و 997 میلیارد تومان از سال ۹۲ تا ۹۵ بوده است که نسبت به سال 91 حدود ۲.۱ درصد رشد داشته است.

نوبخت به کاهش درامد نفتی به نصف تأکید کرد و گفت:  میزان درآمد نفتی دولت دهم ۲۵۰ میلیارد دلار بود اما در دولت یازدهم درآمد نفتی ۱۵۷ میلیارد دلار شد .

او گفت: میزان اعتبارات استانی و ملی آذربایجان شرقی که در سال گذشته پرداخت شد هزار و 593 میلیارد تومان بود. اگر همین مبلغ تخصیص‌یافته را با دولت دهم مقایسه کنیم رشد ۳.۳ درصدی دارد.

سخنگوی دولت از تصویب ۲۸ طرح در سفر استانی دولت دوازدهم به آذربایجان شرقی بااعتبار هزار و 983 میلیارد تومان خبر داد و افزود: برای این طرح‌ها اعتبار یک هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات خزانه و ۷۹۵ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی تأمین می‌شود.

به گزارش مهر، نوبخت  گفت: توزیع اعتبارات طی سال‌های ۹۷ الی ۹۹ به اتمام می‌رسد، برای بخش کشاورزی دو طرح با ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار و در بخش آب شش طرح و پروژه با ۵۵۷ میلیارد تومان در این بخش در نظر گرفته‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.