| کد خبر: 163254 |

با توجه به ترافیک سطح شهر:

◄ مسافران قطار به موقع در ایستگاه راه‌آهن حاضر شوند

با توجه به حجم ترافیک سطح شهر در روزهای پایانی سال، به‌ویژه خیابان‌های منتهی به ایستگاه راه‌آهن، مسافران از قبل برای رسیدن به‌موقع به‌قطار برنامه‌ریزی کنند.

تین نیوز

با توجه به حجم ترافیک سطح شهر در روزهای پایانی سال، به‌ویژه خیابان‌های منتهی به ایستگاه راه‌آهن، مسافران از قبل برای رسیدن به‌موقع به‌قطار برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش تین‌نیوز، روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت ترافیک بیش‌ از حد سفر در ایام پایانی سال، امکان اعزام مسافران جامانده با قطارهای بعدی وجود ندارد و مسافران برای انجام امور کنترل بلیت و بازرسی اثاثیه، یک ساعت قبل از حرکت در ایستگاه راه‌آهن حضور داشته باشند.

 بر اساس اعلام روابط عمومی رجا، مسافران باید در طول سفر با قطار، شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشند تا در صورت درخواست مأموران، آن را ارائه دهند.

همچنین کلیه مسافران قطارهای مسافری رجا بدون محدودیت سنی از بدو ورود به ایستگاه مبدأ تا رسیدن به ایستگاه مقصد در برابر حوادث تحت پوشش بیمه هستند.

در این اطلاعیه همچنین خاطرنشان شده است:  هم‌وطنان برای کسب هرگونه اطلاعات در خصوص سفر با قطارهای رجا می‌توانند با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های 1539 (24 ساعته و از سراسر کشور) تماس یا به سایت اینترنتی این شرکت به آدرس: www.raja.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.