| کد خبر: 162867 |

◄ تقدیرنامه 3ستاره «رجا» درجشنواره بهره‌وری و تعالی ریلی راه‌آهن

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در چهارمین دوره جشنواره بهره‌وری و تعالی حمل و نقل ریلی(شهید دادمان)، تقدیرنامه سه ستاره برای بهره‌وری و تعالی در بخش خدمات دریافت کرد.

تین نیوز

چهارمین دوره جایزه تعالی سازمانی راه‌آهن با حضور مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و معاونان وی، مدیران کل این شرکت و مدیران عامل شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی همه زیرمجموعه‌های فعال در صنعت حمل‌ونقل ریلی عصر دیروز در سالن غدیر ساختمان راه‌آهن برگزار شد و برندگان این جشنواره که متشکل از ستادها، اداره‌کل‌های راه‌آهن و شرکت‌های همکار راه‌آهن بودند معرفی و تشویق شدند.

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در چهارمین دوره جشنواره بهره‌وری و تعالی حمل‌ونقل ریلی (شهید دادمان)، موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره برای بهره‌وری و تعالی در بخش خدمات شد.

به گزارش تین‌نیوز، در چهارمین جشنواره بهره‌وری و تعالی حمل‌ونقل ریلی (شهید دادمان) که در اسفندماه سال جاری در محل سالن همایش‌های راه‌آهن ج.ا.ا برگزار شد، شرکت رجا به‌عنوان یکی از برگزیده‌های این جشنواره، تقدیرنامه سه ستاره کسب کرد.

شرکت رجا به عنوان بزرگ‌ترین شرکت حمل‌ونقل ریلی مسافری کشور و یکی از شرکت‌های پیشگام در راستای توسعه حمل‌ونقل ریلی مسافری، با توجه ویژه به بهبود سطح کمی و کیفی خدمات به مسافران و مشتریان، در چهارمین جشنواره بهره‌وری و تعالی حمل‌ونقل ریلی با رشد امتیاز نسبت به سال گذشته موفق به دریافت تقدیرنامه 3 ستاره شد.

جشنواره بهره‌وری و تعالی حمل‌ونقل ریلی(شهید دادمان) همه ساله و به‌منظور ارتقای بهره‌وری و تعالی در شرکت‌های ریلی کشور و براساس معیارهایی چون رهبری، استراتژی، کارکنان، شراکت‌ها، منابع، فرآیندهای محصولات و خدمات، حوزه نتایج مشتری، جامعه و نتایج سازمانی، توسط شرکت راه آهن ج.ا.ا برگزار می‌شود.

یادآور می شود اخیراً نیز شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی برای دومین سال پیاپی تقدیرنامه دو ستاره دریافت کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.