| کد خبر: 162373 |

◄ جزئیات قرارداد با «اشتادلر» برای تامین و تولید 960 دستگاه واگن مترو

این قرارداد با ضمانت 30 ساله به امضا رسیده است و طول زمان اعتبار فاینانس نیز 14 سال عنوان شده است.

تین نیوز

قرارداد ابتدایی تامین و تولید 960 دستگاه واگن مترو برای خطوط متروی تهران-کرج بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و اشتدلر سوییس،  هفته گذشته در محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) به امضا رسید.

به گزارش تین‌نیوز، این قرارداد ابتدایی در حضور منصور معظمی رییس هیات‌عامل ایدرو و مارکوس لیتنر سفیر سوئیس به ارزش تقریبی یک میلیارد و 100 میلیون یورو با فاینانس سوییس و به امضای علی عراقچی مدیرکل امور بین‌الملل ایدرو و محمد رحمانی مذاکره‌کننده ارشد اشتادلر رسید.

فائزه خویی، نماینده شرکت اشتادلر سوییس در ایران به خبرنگار ما گفت: این قرارداد با ضمانت 30 ساله به امضا رسیده است و طول زمان اعتبار فاینانس نیز 14 سال عنوان شده است.

خویی ادامه داد: بازپرداخت از طرف ایدرو نیز بعد از تحویل کامل واگن‌ها انجام می‌شود.

او درباره کیفیت واگن‌های تولید شده با انتقال تکنولوژی به داخل گفت: این واگن‌ها متناسب با شیب و تونل‌های تهران و کرج طراحی شده‌اند. یعنی واگن‌هایی که برای شهر تهران طراحی شده‌اند با واگن‌هایی که برای شهر کرج طراحی شده‌اند، نه به لحاظ کیفی بلکه از نظر تفاوت شیب‌ها و قوس‌های دو شهر با یکدیگر کاملاً با هم فرق دارند.

 نماینده شرکت اشتادلر سوییس در کشور توضیح بیشتری در این‌زمینه داد و افزود: از آنجایی که هدف این است که ایران به هاب خاورمیانه تبدیل شود ، این واگن‌ها بر خلاف بسیاری از نمونه‌هایی که به کشور ما یا خاورمیانه وارد می‌شوند، به لحاظ کیفی با نمونه‌های اروپایی برابری می‌کنند و از نمونه‌های درجه یک هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.