| کد خبر: 162290 |

◄ برگزیدگان «رجا» چگونه انتخاب شدند؟

در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از ماموران برگزیده قطارهای رجا و مشتریان وفادار این شرکت، تمامی برگزیدگان در یک نکته اتفاق نظر داشتند که، تعهد و علاقه به‌کار باعث انتخاب آنها به عنوان فرد برجسته شده است.

تین نیوز

در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از ماموران برگزیده قطارهای رجا و مشتریان وفادار این شرکت، تمامی برگزیدگان در یک نکته اتفاق نظر داشتند که، تعهد و علاقه به‌کار باعث انتخاب آنها به عنوان فرد برجسته شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، امیر زارع یکی از برگزیدگان که موفق به دریافت لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت رجا شد، با اشاره به حضور خود از سال 93 در این شرکت اظهار کرد: در مراسمی که برگزار شد به لطف خدا و نظر مسئولان موفق به لوح سپاس به عنوان 5 نفر نخست شدم.

وی در ادامه سخنان خود، افزود: فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی و در سمت رئیس قطار مشغول به کار هستم و دلیل اصلی انتخاب خود را تلاش به منظور تحقق مشتری‌مداری در شرکت رجا می‌دانم، دانش فنی و دوره‌های برگزارشده خود دلیل دیگری برای ارتقای سطح خدمات‌دهی به مسافران بوده که سرلوحه کار قرار گرفته است.

 

میثم علی‌نژادفرد یکی دیگر از ماموران برگزیده شرکت کننده در مراسم تجلیل از ماموران برگزیده و مشتریان وفادار شرکت رجا بود که با تقدیر از مدیریت این شرکت، گفت: در ترنست‌ران شرکت قطارهای رجا مشغول به کار هستم.

وی با اشاره به اینکه کارشناس برق کنترل است، افزود: من به نمایندگی از تمامی همکاران خدوم خود به برگزیده شده‌ام و باید گفت، قطعاً سختی کار آنها از دید تیزبین مدیریت به دور نخواهد بود ولی منکر دقت نظر به کار گرفته شده در انتخاب برگزیدگان با در نظر گرفتن تمامی جوانب نیز نمی‌توان بود.

ی  مریم وکیلی مقدم کی دیگر از کسانی که دارای رتبه برتر و برگزیده شرکت رجا شد، با تشکر از مسئولان شرکت و والدین خود در دادن فرصت به خانم‌ها برای حضور در بخش ریلی، اظهار کرد: طبق آموزه‌ها بزرگ‌ترین عبادت خدمت به خلق خدا است که این برای من ارجح‌ترین هدف در خدمت به مسافران بوده و خواهد بود.

 سرمهماندار قطارهای پردیس، گفت: چیزی که در عرصه ریلی سرلوحه کار قراردادم خدمت بدون منت به خلق بوده که به لطف خدا بازخورد خوبی هم داشته است و این بزرگ ترین افتخار برای من است  که توانسته‌ام در کسوت مدیریت اجرائی قطار، بدون چشمداشتی به خدمتگزای به مسافران و زائران حرم امام رئوف بپردازم.

وی افزود: همواره خدا را در کار ناظر بر اعمال خود دانسته‌ام و عرصه ریلی را بهترین جا برای خدمت به مردم می شناسم.

وکیلی مقدم کارشناس مدیریت امور گمرکی است.

اصلانی مقدم یکی دیگر از ماموران شرکت مسافربری رجا است که توانسته با ارائه خدمات مطلوب به مسافران در دو عرصه خدمت و فن نظر مثبت مدیران این شرکت را به خود جلب کند و در میان 36 فرد برگزیده قرار بگیرد.

وی تاکید دارد: تنها لطف خدا باعث شده تا چنین جایگاهی را به دست بیاورد زیرا، سرلوحه کار خود را رضایت خدا و پس از آن خلق خدا قرار داده است.

در این مراسم علاوه بر ماموران برگزیده از مشتریان وفادار رجا نیز تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.