| کد خبر: 162217 |

بستان آبادی‌ها سال بعد صدای سوت قطار را می‌شوند

‌استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که ریل گذاری مسیر راه آهن «میانه - بستان آباد» در فروردین ماه سال آتی به اتمام می رسد، گفت: ایستگاه بستان آباد اردیبهشت یا خرداد ماه سال جاری به صورت رسمی آماده‌ی خدمت‌رسانی به مسافران خواهد بود.

تین نیوز

‌‌استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که ریل گذاری مسیر راه آهن «میانه - بستان آباد» در فروردین ماه سال آتی به اتمام می رسد، گفت: ایستگاه بستان آباد اردیبهشت یا خرداد ماه سال جاری به صورت رسمی آماده‌ی خدمت‌رسانی به مسافران خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز،  ‌مجید خدابخش در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن میانه - بستان آباد - تبریز در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که این پروژه جزو مهم ترین پروژه‌های استان است، اظهار کرد: این خط آهن جزو مطالبات اصلی مردم استان است به همین دلیل هر ماه از این پروژه بازدید می‌کنیم، خوشبختانه طی چهار ماه گذشته روند اجرایی پروژه رضایت بخش بوده است.

وی با اشاره به مشکلات عملیات ریل گذاری اظهار کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی هوا و بلاتکلیفی با معارضین و مالکان یک ماه در اجرای پروژه تاخیر ایجاد شد که خوشبختاته در حال حاضر با حل موانع، روند اجرایی پروژه با پیشرفت خوبی پیش می‌رود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که پروژه‌ی راه آهن میانه_ تبریز از لحاظ تامین اعتبار مشکلی ندارد، گفت: شاید در این 15 سال اولین بار است که اعتبار این پروژه به جای 100 درصدی 110 درصد تخصیص یافته است و به همین دلیل نیز پیشرفت پروژه رضایت بخش بوده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این‌که با افتتاح ایستگاه راه آهن بستان آباد، این شهرستان به بندر خشک و منطقه‌ی لجستیک تبدیل می‌شود، افزود: با توجه به ترافیک کامیون‌های باری در تبریز، این شهرستان به بار انداز تبدیل می شود تا بارهای وارداتی و صادراتی از تبریز در این منطقه بارگیری شوند و معتقدم این کمک بزرگی برای کاهش ترافیک کامیونی تبریز و گام موثری برای توسعه‌ی شهرستان بستان اباد است.

استاندار آذربایجان شرقی برای چهارمین بار از روند عملیات اجرایی پروژه ی راه آهن میانه - تبریز بازدید می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    فقط میتوان بگویم وعده میدهند.سه سال هست از افتتاح میگویند
    در ایجاد بندر خشک هم چهار راه ریلی شمالغرب کشور شهرستان میانه میباشد .. البته توی ایران موردی بنام کارشناسی و مطالعه وجود ندارد ،منطقه مستعد شهرستان میانه هست که لینک ارتباطی ریلی به ارومیه ،اردبیل ،زنجان تبریز مستقیم دارد.جعبه تقسیم ریلی شمالغرب کشور میباشد.

    البته من بنظرم هزینه قبیله ای اداره کردن استانها و کشور را ،کل کشور خواهد داد چراکه صرف پروژه هایی با کمترین بازده و کمترین سود و بیشترین هزینه میشود.